Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-03, 06:33   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

Uppsnack v64 AXEVALLA


Snälla kan ni lägga ner stridsyxan så fortsätter vi försöka hjälpa varandra till vinster. Hoppas Helge fortsätter lägga ut sina ss och tt ....Nu kör vi

Spik Divas Revansch??? eller ???
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 09:54   #2
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1689
Standard

Har jag missat något? Hur svårt ska det vara att vara snäll, glad och hjälpsam? Retas med glimten i ögat bör vi kunna göra, sånt är kul till en viss gräns. Men i övrigt bör vi hjälpa varandra här och lura övriga på stålar och främst ha trevligt.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 10:35   #3
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Har jag missat något? Hur svårt ska det vara att vara snäll, glad och hjälpsam? Retas med glimten i ögat bör vi kunna göra, sånt är kul till en viss gräns. Men i övrigt bör vi hjälpa varandra här och lura övriga på stålar och främst ha trevligt.
Nya Sverige nät hatet växer men i verkligheten är dom flesta snälla.
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 10:38   #4
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

V64-1 Här har jag en ganska kul idé då jag tror mest på 9 Too Cool To Loose. Han gick riktigt bra i skymundan senast mot samma motstånd och spår nio kan ge ett lyckat utgångsläge. 4 Shepard var Anders väldigt nöjd med inför förra starten och han höll sånär på att hinna undan från ledningen. 3 Nestor Gel galopperade senast på väg till spets. Han ställde sig snabbt och fick därefter ett fint lopp. Utmanade Shepard men kom inte förbi.

V64-2 7 Aristocat Boko har varit hårt betrodd i sina två comebackstarter. Han behövde nog loppen i kroppen och räknas även om man ändå vill se honom fungera fullt ut innan man spikar. 12 Pine Alone har gjort två fina insatser i Josefine Ivehags träning. Lyckas André hitta ner från springspår på tillägg kan de få ett fint lopp och räknas tidigt. 6 Clambake var det positiva rapporter om inför förra starten på Örebro. Då blev det galopp. Här luktar det spets lång väg från springspår med Stefan Söderkvist. Han känns självskriven. 4 Malin Tilly galopperade i debuten för Ulf Stenströmer. Detta är i grunden ett riktigt fint sto som ska bli spännande att följa framöver. Jepson är duktig på att ta vara på sina chanser.

V64-3 2 Unique Gowan har verkligen gjort topplopp på slutet. Detta stolopp ser skräddarsytt ut och hon är klar förstahäst. Jag vill dock varna för 4 Angel France som gjorde första starten sedan april månad senast. Hon gick ett starkt lopp direkt och är bättre med lopp i kroppen. Skulle banan bli lite seg tror jag det skulle gynna den här franskstammade damen.

V64-4 3 Caddie Hit gick kanonbra i ledningen näst senast på Åby. Hon är startsnabb och lyckas Maria Törnqvist nå dit så är hon absolut hästen att slå. 12 Hubby Star gick fint senast trots ett lopp i tredjespår sista 1200 metrarna. Springspår och Björn Goop och enligt Uffe norskt huvudlag för första gången. Det är många plusfaktorer. 5 Fairytale Road avslutade fint senast från rygg ledaren, nära i mål. Är mogen för en seger nu. 2 Nikita Bolden blev hindrad senast då ledaren stannade på Åby. När Dalborg vred ner hästen på open stretch så var det långt fram. Hon avslutade ändå bra och Nikita kan vara en skräll.

V64-5 8 Romeo On Track blir stor favorit efter fyra segrar i programraden. Senast återkom han efter en tids vila. Fredrik Claesson körde ett optimalt lopp från spår tolv. Jag tycker ändå att motståndet har varit ganska enkelt och han är för stor favorit. Jag tippar 10 Twins Divigaflinga som gjort fyra topprestationer i Roger Janssons regi. Nu är det Anders i sulkyn och ett springspår kan ge en bra position.

V64-6 5 Divas Revansch har visat enorm talang hela tiden. Dock har han ibland strulat till det för sig. Senast var han exemplarisk och här känns det som Björn kan köra på säkerhet och sedan överta spets när han vill. Sedan är det spel mot ett mål. Dagens sundaste V64-spik.

Jag vill bara poängtera att nu är väderförhållandena väldigt växlande och det gör att banorna varierar. Det är väldigt viktigt att följa skoinformationen då många hästar är som dag och natt när det gäller balansen.
Lycka till!

Ottos tankar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10), kungiran (+5)
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 12:48   #5
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

stallstenstromer ‏@ulfstenstromer 46m

Hemmaplan ikväll och hela 8 hästar selas ut. Klart bästa chansen är Divas Revansch i V64-6. Han kan omöjligt förlora om han sköter sig!

Dagens bästa spik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
leffa (+3)
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 14:05   #6
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1807
Standard

Börjar analysen med att plocka bort A Svanstedt...pengar att tjäna bara där!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 14:27   #7
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

Avd3 Neo´s Victory skrällen ikväll
Spik Avd4 Hubby Star
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 14:43   #8
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Har nyss ringt ett telefonsamtal Jag säger bara "SPORT VI MINNS! SJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖA!!!!!! DD blir en lek ikväll!
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 14:48   #9
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 169
Sharp$: 3117
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Har nyss ringt ett telefonsamtal Jag säger bara "SPORT VI MINNS! SJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖA!!!!!! DD blir en lek ikväll!
Du menar alltså DD: 8-10
kungiran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 15:28   #10
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4915
Standard

V6 - endast vinst vid 6 rätt

1 3, 6, 7, 8, 9
2 4, 6, 12
3 2, 3, 5, 6, 7
4 2, 3, 12, 14
5 8 Romeo On Track
6 5 Divas Revansch


300 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 300,00 kr

Kvittonummer: CF40 D502 XXXX 0145
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 15:38   #11
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

Mystic Feelings: ändrat lite utrustning sedans senast, stark häst. Barfota fram idag. Kan bli problem med starten

Serrez Dream: snubblade senast, på gång. Slår inte Arne men kan sno åt dig en plats. Barfota ro

Arne Anka: Satt fast senast, tränat fint. Favoriten blir svår att slå. Är med där bakom barfota RO


Fairytale Road: bra senast. Startsnabb om vi kommer runt. Går från alla positioner. Kommer göra ett bra lopp. Barfota RO


Unique Gowan: bra form, bra spår. Vet ej hur Startsnabb. Kör vad som går, spets vore ju bra, annars rygg på favoriten. Barfota RO


Aristocat Boko: sjuk senast. Tränar bra. Är bästa hästen men ingen form. Barfota RO idag


Shepard: knallform. Risk för bakskor, inge bra då. Öppnar alla kranar första biten. Borde göra upp om det


Anders via Twitter.
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 15:42   #12
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 275
Sharp$: 1
Standard

Avd Ordinarie hästar
1 8 Global Lightning
2 12 Pine Alone
3 3, 4
4 1, 3, 4, 9, 14
5 3, 4, 6, 10
6 5 Divas Revansch

40 rader
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 15:43   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Har nyss ringt ett telefonsamtal Jag säger bara "SPORT VI MINNS! SJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖA!!!!!! DD blir en lek ikväll!
Gimme me that info!!!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 15:45   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Online d'Amour

Är det bara jag som minns hans v75 vinster förra året.. HELVETE!! Kan han vara på väg tillbaka efter tränarbyte!?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 15:46   #15
 
Steffe1988s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 755
Sharp$: 1367


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då V4an tyvärr gav lite deg tillbaks så ska V64an få ge lite bättre =).

Jag testar så här: Spiken fick bli ROMEO ON TRACK i avd 5. Litar på björn idag ^^.





Fick även bli ett extra system idag då många pratar så gott om Golden Boy i första.




Även några plats lir idag igen.

Dock så kändes det inte som man hittade några lika bra som igår.

Testar detta:

V64-1: GLOBAL LIGHTNING Odds: 2.0

V64 Dubbel: LUCKY ANGEL FACE Lopp 3 + ROMEO ON TRACK Lopp 5. Odds: 1.96

V64-4: FAIRYTALE ROAD Odds: 2.30

God Tur.

Mvh

Senast redigerad av Steffe1988 den 2013-12-03 klockan 16:33.
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td