|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Facit
Inte en chans att jag spikar Veijo Registrerat spel Datum: Måndag 2013-12-23 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 62 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 10 2 1 Xena Brick 3 1, 4 4 1, 3, 4, 5, 6 5 11 Mellby Amulett 6 10 Orecchietti 7 1, 3, 7, 9, 15 Vadet gäller startnummer 400 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 200,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Får se vad som dyker upp idag. Väntar på samtal från Bergh och Kihlström. Lyckades ju på dyngfyllan i lördags lova Bergh att jag skulle köpa en 2 åring efter Love you……. Den står i Frankrike just nu…. Love you skall köpas blandat med jänkarblod, det har inte denna…. jag är kass!
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
Dubblar inte systemet själv..men ett A och ett C kan vara prisvärt! Lycka till! |
||
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Citat:
Trösta dig med att den kanske kan bli en mycket fin ridhäst för någon lycklig liten ryttare med tiden.. ![]() Franska är de absolut finaste hästarna.. Hade jag råd skulle jag köpa halva din andel..
|
|
|
|
#96 |
|
Iniesta DE platsoddset försvann direkt, synd att man inte kan mer trav så man kan spela utan att fråga om råd och värdering
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Då provar jag Clear Sign plats 4,0 utan att fråga om råd så kan ni hacka på mig nu istället
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Pratade med Örjan precis.
Pirro - Mindre bra på slutet, kul att ändå köra honom igen då han varit bra när jag kört tidigare. Kan duga med tempo. Vernin - Ingen feeling för att han vinner, varit tvek på slutet, ev testar Stefan lite ny utrustning idag. Pricesless - varnar för, hästen är bra, lite klaff med positioner så är vi säkert med där framme. Johan har kvalat in Mellby, kör den därför. Orre - Vinner om han är frisk, kändes mkt fin senast. På åby var han sjuk. Hultman har haft lite skit i stallet sen kriteriet. Men allt känns bra inför idag. |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Gösta Nordins lopp 12 avd 6.
Hultman anmäler två hästar i loppet. Bra spår för nr.1 stryker tillförmån för nr.10 därmed är Orecchietti ännu KLARARE idag fattar en amatör med ![]() Lättare 100.000kr finns inte för denna världs stjärna!!! Gardera ni för mig SPIK på rubbet. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Efter sprintermästaren, tänkte vinna det med BEARHAWAII!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+2) |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Citat:
|