![]() |
Citat:
Räcker det inte med en torsk? |
Så kan man också se på saken! :) gillade slutspurten näst senast och infon inför pda! Kommer kanske bättre till idag... Vilka spel tycker du sj är intressanta då?
|
Citat:
Får jag 3.80 på Ready Cash lirar jag direkt, men det kommer jag inte få. |
Har lirat ready cash redan 4 gr på 888sport kommer inte in på unibet av någon anledning.....
|
Citat:
|
Citat:
|
Unibet och 888sport har samma odds.
Provar lillpeng 0,5units på Ready Cash 4,0 då. |
Det är inte ofta man ser någon vinna med 100m !!!
|
Citat:
|
Kör sympatispel på Noras Bean heja Goop:claps:
|
:claps: Har ett spel idag. Staros Fortune plats till 2.6 på Bet365. Rygga om ni vågar. Är inte jätteinsatt idag och därför blir det bara ett spel som är baserat på min egen grundkapacitet.
|
Triode De Felliere, PLATS, 4.75 på Unibet... Prix De France...
:moneybag: |
Fel.
Uppfattade som han menade alla lopp... |
Goopen är fan GRYM :D
|
SNÄLLA GOOOP!!!!!
|
SÄG ATT NOTAS VANN?? Boooooooooom!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA
|
Ja är så jäkla snett på allt för tillfället.. spel man lägger missar, spel man funderar på sitter klockrent... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN Noras till ca 25ggr hade ju suttit rätt nice idag.. men är man i en svacka så är man... tänkt lira hela veckan men strunta i det idag....
|
ÄLSKAR GOOP VILKEN FUCKING STJÄRNA!!!!!!!!!:clap:
|
Resultatlista, någon?
|
1. Noras Bean 2. Universe De Pan 3. Tiego D'Etang
|
Citat:
|
Citat:
|
Snyggt, synd att den gav så mycket mer i poolen bara. 7,70!
|
Citat:
Du såg ju själv häromdagen när en kamel hos ATG gav 1,25 (?) och hos Unibet 4,85 på plats! :lol: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Grattis larsson! Nu vann du igen :clap:
Vi noterar,,,, |
Kan någon få fram vem som kom trea i lopp ett på Vincennes? ATG vill inte redovisa...
|
Citat:
Fast du kanske var ute efter resultat ändå där my bad i så fall. |
Citat:
|
|
Nesmil Hanover-Caliber T.T. 2.15 på Unibet...
Snyggt pilkast, synd att man var på affärn och missade!
|
Pilia, VINNARE, 6.25 på Unibet...
Tycker 3.25 plats på Satine Calmon i sista avd är lite kul. Strulig häst, men garanterat bäst kapacitet i loppet. Såg dessutom väldigt fin ut i kvalet.
Riktigt lopp är ju såklart annorlunda, pissigt spår, men borde kunna gå undan i inledningen här & på plats ska den allt kunna vara. |
Citat:
Nja, du bör nog ha full form för att räcka från bakspår på Jägers - när då de bästa hästarna även har framspår så tvivlar jag faktiskt - oddset är ju riktigt dåligt också... Men, lycka till! :cheers: |
Handsome Ger-Florette Sund 2.40 på Unibet!
Älskar dig Johan!!! :drunk:
|
Citat:
Faktum kvarstår ju iaf att den går ner minst ett par klasser i detta lopp så formen kanske inte behöver vara 100%-ig för att nå en plats. Vi får se :) |