![]() |
Mina amatördrag:
RK Princess vinnare 5,50 Rouquine plats 3,45 Opportunity plats 6,50 Beboop Laday plats 4,85 Hoppas jag inte spelat anskrämliga odds bara :) |
Tycker Karina Sisu 3 ggr plats bet365 är helt ok (inte kikat vad övriga bolag ger)
|
Citat:
|
Citat:
|
Vad tycker du om mina egenplockade idag då? Oddsmässigt alltså :)
|
Citat:
Rouquine plats 3,45 : Första med Björn vilket är intressant, bra spel. Opportunity plats 6,50 : Nja, här är du ute på djupt vatten :) Beboop Laday plats 4,85 : Upp i klass, lite kasst spår, men kan komma bra på det då det är många startsnabba invändigt, en sargresa & den är tänkbar. Till det oddset, helt ok spel. Lycka till. |
Skönt ändå som total rookie att lyckas spela 3/4 helt ok spel :)
|
Citat:
************************************************** ************************************************** ****************** |
Oj oj vilka plats spel det finns idag =)
Lycka till alla |
Behöver dina tips ikväll Steffe ;)
|
Bjuder på ett spel idag =).
Den har gett mig cash förut så. Och idag kanske man får en socker chock ^^ Mvh |
Här har ni några att fundera på:
Corner Käbb Plats 3.00 Expekt Quesy Vinnare 5.50 Bet365 Sugarchock Plats 14.00 Unibet Todays Butterfly Plats 9.50 Unibet Pilcinella Vald vs Super Otto H2H 1.85 Bet365 Kebnekajse vs Oops Trot H2H 1.95 Bet365 Nimbus Hackstable (vs Opportunity, Digital Darling) H3H 2.50 Bet365 Corner Käbb (vs Västerbomagnifique,Lady Sea) H3H 2.40 Bet365 |
Citat:
|
Nu med strykningarna är Jartinec Plats 2.00 på Bet365/Unibet bra.
Står just nu i Vinnare 9.00, Plats 2.25 på Expekt men dom har inte noterat stykning på Impression än. |
Citat:
Finns bara en häst som heter sockerchock :lol: |
Citat:
|
Citat:
Sockerchocken är nu spelad |
Lopp 3 - Ekets Patrik, PLATS, 6.75. På Unibet...
:moneybag: |
Efterhandare kvällen gick bra iallafall. Men haft några dagar innan med dålig form så. Eller bara rent oflyt tycker jag men
http://ladda-upp.se/files/2014/b86460.png Mvh |
Citat:
|
Citat:
|
Gick precis kass igår men idag provar jag:
Spurs Rain vinnare 5,50 Too Cool Too Lose vinnare 5,25 |
Nu måste TILTEN ha lagt sig släpp proppen nu ge oss spelen så vi kan rygga Steffe :clap:.
Man har ju inte råd å gå på ica längre när dina lir inte går att följa. |
Har inte någon tilt just nu. Va uppe i 158k och nu ca 118k så det kommer.
Hade några dåliga dagar bara. Ska sjöa idag på lunchen hoppas jag =). |
Välj ut de högsta platsoddsen i varje lopp, spela 2 hästar i de flesta lopp, & kör flat
sen är det bara att hoppas fru fortuna slår in som det gjort för steffe ett tag. |
Några drag på fasta marknaden till V65 idag?
|
nja... drag vet jag inte --- men lirade några kronor på italienaren Rayman till 4.50
Körs av Tietz - ni vet han som vrålspurtade senast med Graceland.. |
Isch... galopp på Rayman i närmast vinstläge....
Man måste ha tur också!! |
chanspeng på karlipo med erik i nästa - 8.00 är iaf bra odds på den
|
Här är en bra h2h till imorgon. Ulvsås Svarten vs Järvsö Rune. Finns på Bet365 till 2.00. Ulvsås Svarten är den troliga spetshästen i loppet vilken är en klar fördel i alla lopp. Bergh själv rankar den som sin näst bästa chans i omgången. Järvsö Rune är den sämre av de 3 som startar på 40m tillägg och borde få svårt på en framskjuten placering. Här borde Ulvsås Svarten vara favorit 1.70 vs 2.00 istället för som nu tvärtom.
|
Men varför inte dela med dig då steffe1988?
Bolagen ska ju tömmas hehe. |
Citat:
även sh tror att backspåren får svårt här |
Någon som vill dela med sig av något? :)
|
Citat:
God tur. |
Citat:
|
Citat:
Astonishing Ride Plats 4.85 Unibet Dellvann Plats 3.5 Bet365/Unibet Dance Photo Plats 3.85 Unibet |
Vinnare på Erica(avd4) till 9.00 @ Unibet är också helt okej. Står stenhårt inne men det är helt sjukt att denna häst har så lite pengar på sig.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tur att man fick den till 4.85 iaf! :) |