Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-30, 12:38   #16
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Frågade Redén precis om det.
Han svarade "nja, kanske inte idag" om spetsstriden.
så vi spikar baht eller? har du nån info om redens andra hästar???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 12:41   #17
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Finns det nån chans att han kan svara ut bahten från start med hard livin? annars känns det ju tufft att spika, särskilt på örebro där upploppet är kort.
Frågan är vad Jorma gör med Bob Hope från start. Hästen är snabb nog att pressa sig förbi till spets.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 12:41   #18
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Frågade Redén precis om det.
Han svarade "nja, kanske inte idag" om spetsstriden.
Då är det troliga att björn vinner detta om det inte brinner till i skallen på jorma. bahten var ju riktigt bra sist. Men visst blir han för stor favorit så får man väl prova fälla. ska man ha miljonerna själv så krävs det nog att han får stryk
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 12:43   #19
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
så vi spikar baht eller? har du nån info om redens andra hästar???
Inte jag, jag spikar Hard Livin utan tvekan trots skor, bästa hästen. Daniel får lösa det Var enormt bra årsdebuten förra året.

Du har info om hans på twitter.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 12:44   #20
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Inte jag, jag spikar Hard Livin utan tvekan trots skor, bästa hästen. Daniel får lösa det Var enormt bra årsdebuten förra året.

Du har info om hans på twitter.
ok tack
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 12:47   #21
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

om nån häst går med järnkvag. idag så spikar jag den utan att tveka he he ...igår såg vi efekten he he
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 12:51   #22
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
om nån häst går med järnkvag. idag så spikar jag den utan att tveka he he ...igår såg vi efekten he he
Är många som går med jänkarvagn i varje lopp
Är ffg (kanske andra med) som man ska hålla koll på. Ska läsa igenom SS/TT när dom släpps vid 14:00 och se om det finns någon sådan info till kvällen, klottrar ned det här isf.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), mr_stylez (+3), Pilkast (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 12:58   #23
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Vill varna ordentligt för 2 hästar i avd 4.
5 Donna Leone va inte så långt efter en av favoriterna So Cute Indika i senaste loppet med sen lucka. Man får ta i beaktning att den iof fick ett bättre lopp men gick ändå positivt. Nu Goop upp för första gången på en häst som känns lite ovillig tillslut vilket även segerprocenten på 2% vittnar om och då brukar det kunda hända grejer. Fick vi se senast igår med Wiss Shadow. Finns ett MEN och det är var hästen kommer hamna från start. Spår 5 i voltstart är ju inte optimalt och det kan strula till det. Därför får man hoppas att den inte går upp så mycket än de 5% som den står i just nu.

Den andra hästen i loppet som jag vill varna för är10 The Editor som går ner kraftigt i klass. Detta är i grunden en mycket kapabel häst som skadade sig och var borta väldigt länge. Har inte riktigt visat gamla takter efter det men har samtidigt varit ute i hårda gäng. Har flertalet lopp i kroppen nu och borde gå framåt hela tiden. Borde ha bra chans i detta motstånd och står i enbart 9% just nu. Alldeles för lite.

Dessutom kan man hålla lite koll på intervjuer angående Johanna Roc som är en kapabel häst men som startat väldigt sporadiskt senaste året. Är ju ett stort frågetecken hur hästen står i form just nu så svårt att analysera.
Favorit tycker jag BWT Juggler borde vara som har ett jättekusk plus idag i Jorma. Har sen den kom över till sverige bara haft dåliga bakspår så idag med springspår på förstavolten blir det nog full körning för vinst.

Senast redigerad av NicklasJ den 2014-01-30 klockan 13:05.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 13:01   #24
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Även om Baht är superfavorit och trist spik så finns det ju 5 rätt jämna lopp kvar det kan skrälla i.. och då det är jackpot är huvudmålet att sätta v6an, inte att fälla favoriter, iaf för min del

Att Bob Hope ens skulle försöka pressa sig till ngn ledning mot Baht med Björn i jollen finns inte i min värld... dödsdömt försök... Dessutom är Baht långt mycket startsnabbare än vad Bob Hope är....

Nej om banan är ok är det väl årets säkraste spik hittills, iaf i min lilla värld.. särskilt då värsta motbudet fick spår 1 och kan bli fast...

(Dock kul att Daniels hästar börjar luftas igen ja!)

Går nog mycket på bästa kuskarna i övriga lopp, brukar kunna löna sig med jämnbra hästar då de kör så oerhört mycket bättre, och särskilt gå på Björn då han är en av (för) få kuskar som faktiskt kör för seger varje lopp.....

3
6 9
2 5 9
1 5 6
3 6
5 10 12


Trist rad, men kan väl ändå ge 5-15k , vilket jag nöjer mig med idag =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 13:07   #25
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Om Jorma laddar med Bob Hope så är den ruskigt startsnabb. Han vill nog ner på innerspår med hästen så man vet ju aldrig hur man tänker från start.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 13:14   #26
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Big river supreme är väldigt lågt streckad idag. Fin kapacitet, gått bra i de två senaste. Även Västerbo countreau har man sett göra fina prestationer. Osäker på formen där o har för mig att den är ganska kvick ut!
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 13:20   #27
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Big river supreme är väldigt lågt streckad idag. Fin kapacitet, gått bra i de två senaste. Även Västerbo countreau har man sett göra fina prestationer. Osäker på formen där o har för mig att den är ganska kvick ut!
Västerbo Cointreau är snabb ut men va ruggigt usel senast. Så inväntar intervju där för att höra vad man har att säga om det.
Big River Supreme har ju varit klart bra i två lopp och formen verkar vara på topp. Står bra inne på pengarna och känns som en bra outsider!
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 13:48   #28
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Västerbo Cointreau är snabb ut men va ruggigt usel senast. Så inväntar intervju där för att höra vad man har att säga om det.
Big River Supreme har ju varit klart bra i två lopp och formen verkar vara på topp. Står bra inne på pengarna och känns som en bra outsider!
Men är det inte bara o spika Mt fortune winner. Visserligen vilat en månad men jämfört med senast när han var 2a på V75 så möter han ingenting. Distans plus också samt goop. Det får bli min jackpotspik!
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 14:09   #29
 
wejjztrs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 73
Sharp$: 486


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Registrerat spel

Datum: Torsdag 2014-01-30
Bana: Örebro
Spelform: V64, omg. 20

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 3 Baht Launcher
2 6, 7, 9, 10
3 2, 3, 5, 6, 8, 9, 10
4 1 Orbit
5 2, 3, 4, 6
6 5 Smirre Creek

Vadet gäller startnummer

112 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 112,00 kr
__________________
Winners never quit and quitters never win
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
wejjztr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 14:14   #30
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Är många som går med jänkarvagn i varje lopp
Är ffg (kanske andra med) som man ska hålla koll på. Ska läsa igenom SS/TT när dom släpps vid 14:00 och se om det finns någon sådan info till kvällen, klottrar ned det här isf.

M.T.Fortune Winner
"Han har gått med öppet på slutet, det blir nog samma nu och har Björn med sin Spyder 360-vagn lånar vi den, säger ”Fille” Lejon hos Hellstedt."

Dock inte kollat alla tidigare starter vad den gått med.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td