|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Satan 1 sjua om Twigs Voice/Caramella BF vunnit/vinner...
|
|
|
|
#212 | |
|
Citat:
Och då tyckte jag att plats-oddset var bra.. Ahha, Förstod det med, Då det blev omstart. Tänkte först skriva men struntade i det och hoppade givetvis spelet. Och hoppade gjorde även i nästa start hästen och togs av banan... / Har ej haft många rätt idag. I lördags hade jag 6 av 7 hästar som etta men spelade ej, Bara v75.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
||
|
|
|
|
|
#213 |
|
Och jag som trodde på Geisha Sund, Stod innan en barfota-balanse på henne men nu skor runt om..
Hade då ej spikat.. |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Och vann gjorde Sanna Vinn som jag tog bort, Efter att trott på henne..
Ett stort grattis till Tommy Hannè! ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Satan i gatan!!
SANNA VANN
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3) |
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Banned
|
Jackpott nästa vecka
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Jackpot
Fan vad nära sätta V4:an
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Skit! Men jag unnar Tommy vinsten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3) |
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#225 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCLKKINGG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-02-19 Bana: Solvalla, omg. 14 Lopp: 11 Spelform: Vinnare Hästar: 4 Jackys Tore Vadet gäller startnummer 1 x 800,00 kr Totalt: 800,00 kr Kvittonummer: 67CA A3E6 702C 9405 ANDRA RAKA JAG SÄTTER PÅ DENNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|