|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
![]() Tillsammans är vi starkast
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Tror tom att Dasen drog ut han på Twitter . Men fint rek oavsett =)
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
Varulv lämnade många bra tips men att börja gråta som en liten flicka när man får lite kritik och sedan lämna, ja då kan det gott vara. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+5) |
||
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
Den intervjun Michael65 postade, var SS material och förbjudet att posta här, märkligt en del får posta det och andra inte (=jag som fick livslång varning för just det) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Drivarn (+5) |
||
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
. |
||
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
Kära Helga - SS material förbjudet att posta och livslånga varningar, låter märkligt likt Tyskland för sisådär 75 år sedan. Tillhör du inte partiet??
|
|
|
|
#112 |
|
GRATTIS VARULV
|
|
|
|
#114 |
|
Helvete vad fin han är denna hästen.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Grattis. Rekordsänkte sig med, tur att han gick det där snabbjobbet så att han kom i full form direkt.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Tack! Full form är han absolut inte i än. 14.1 tussarna kvar, fulla linor. Blir bra detta!
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Bör vara dags att komma ut efter skadan nu va?
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Han var något låg i ett blodvärde från prover som togs i tisdags. Detsamma gäller Ryan Kronos. Reijo har ju haft lite infektioner och mina blev drabbade också. Nytt blod tas idag (tis) och är värdena normala så anmäls det till start nästa vecka.
Jag har varit och hälsat på honom flera ggr och han ser verkligen smällfin ut i kroppen, Reijo är ruskigt nöjd med honom i träningen också. Jag tror att skadan (vilan) hur konstigt det än må låta faktiskt har gjort honom gott. Det är heller inte helt otänkbart att hästen länge har haft ont i framhovarna, därav hans aktion. Reijo tycker att han är klockren i aktionen i träning. Hur som helst, det är nära till start och det ska bli otroligt skönt att få se honom på ovalen igen! P.s. Är proverna normala på Ryan så anmäls han också till start nästa vecka.. Har hittat lämpliga lopp 11-13/12. |
|
|
|
|
|
|
|