|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Tråkig sida men det vet jag..
Vill gärna snacka häst - mer än vad man vinner. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) |
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Citat:
Får tacka några av er som kom med bra tips som fick detta att gå vägen
|
||
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Citat:
Hade inte direkt förväntat mig att hon skulle vara speciellt bra heller med tanke på hur dålig hon var förra året. För mig är hon absolut ursäktad. Att hon stod i 1.6 är ju knappast hennes fel eller tränarens/kuskens utan spelarkollektivets. Med tanke på alla fina lopp och hur mycket hon sprungit in så hoppas jag verkligen att man tar beslutet i rätt tid att gå över till avel. Om man känner att Tamla fortfaranade tycker det är kul att tävla så kör på och prova ett tag till men annars så är det bara plågsamt att behöva se. |
||
|
|
|
|
|
#170 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Varför kommer det ingen ordningstur på lopp 4?
|
|
|
|
#172 | |
|
Citat:
Jag hoppas hon får fortsätta tävla!! |
||
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Citat:
Hade spikat Tamla, men begär inget. Gick för fort helt enkelt. Sen visa det sig att kaffiren va bättre idag. Men tror att Tamla sett sina bästa dagar på tävlingsovalen.. Inget konstigt i det. mvh |
||
|
|
|
|
|
#174 |
|
Travtjänsten var rätt ute. Spikade Malmqvist på slutstpelet V6 och fortsatte på slutspelet DD, man hade fått toppinfo från Råååger.
När dom går så hårt på ett drag brukar det synas på oddsen och DD 16,79 mot vinnaroddset 12,37 bevisar detta. På V6 tog den dock bra. Jävligt kul se annars så defensive Sjunneson i sista, klev ut i dödens varvet kvar trots idiottempo Stapplade i mål, visste inte vad Malmqvist satt bakom.Vilka anläggningar dom är Vomb och Bjertorp. Ola Samuelsson fick ju världens uppsving på Vomb och nu gäller det att bevaka Malmqvist. Stenströmmer trivs oxå i sanden på Bjertorp. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Håller med dig här och önska att jag hade kunskaper att dela med mig av och samtidigt lära mig mer av andra. Måste vara frustrerande för er som faktiskt Kan trav etc att inte få ut mer av sidan.
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Kan ta en timme
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Citat:
Vad var plågsamt att se i detta lopp? |
||
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Citat:
o samma med Peter Ingves häst i lopp 3 v64, jag förstår att man vill nå ledningen/rygg ledaren men då till ett lagom pris. Varför öppna så hårt när hästen kommer att kollapsa innan den har hunnit till mål. Jag tycker hon har gjort sig förtjänt av en tidig pension så hoppas hon slipper skiten någe mer. Du kan vara lugn med slakt, det är bara medelmåttor + hästar som inte tycker om att tävla som hamnar där och de som skadas till största del, sen några undantag då de kanske inte avlar tillräckligt bra för att få överleva även fast de har tjänat tusentals kr till ägaren. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1) |
||
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Citat:
Jag får ut mycket av sidan. Folk håller inte med mig - fine - varför? OK. Lär mig en massa. ![]() Jag har en helg nu.. med öl ..då jag jobbar på riktigt V75. |
||
|
|
|
|
|
|