|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Var lite inne på One Heart med men när man kollade raden blev jag skeptisk 3 av 4 innan flytten från finland och sedan oplacerad hos Peter i 4/5 starter. Bra spår nu dock. Hela min analys hänger dock på att Mad Lee sköter sig. Annars kan han nog defilera hem V64-2. |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Du får liksom inte med så många hästar då ![]() Pushar för övrigt för två av mina spikbud
|
|
|
|
#33 |
|
Det har du rätt i. Han är ingen vidare kusk. Blir dock intressant att följa utvecklingen på hästarna nu när de får andra träningsförhållanden.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Inte ofta han twittrar men denne såg han en anledning att dra en tweet om ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Helge den 2014-02-18 klockan 14:56. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Ja, man kan lätt tro det. Miljöombyte och bra träningsrapporter ska inte förringas, 5 % på den, gör den intressant. Kan mycket väl släppas till spets - kul stänkare?! |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Liten tidig!
V6 - endast vinst vid 6 rätt 1 6 Kaffir Face 2 3, 6, 7, 10 3 4, 5 4 1, 5, 7, 12 5 7, 8 6 6 Alec Hornline |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Men om Peter's - One Hearth V64-4 går ffg bfro idag så måste jag ha med den, hans skoryck och effekten det brukar ge - kan jag inte blunda för.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Royal Dream va ju ruskigt bra senast. Tränaren tror att han kommer vara bättre nu. Har säkert bra chans att vinna men 45% från bakspår på Jägersro är ju inte speciellt roligt. Blir nog gardering ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Den hade Travnet nosat upp med... "Tipset på chans till 1 One Heart som bör få en fin resa. Hon är uppåt i form anser Untersteiner och ikväll är siktet inställt på barfota runt om, vilket låter helintressant. Ny distans även här men hon bör få en vilsam resa och kan speeda. Faller barfotakörningen väl ut så blir hon spännande." |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Varnar för Simb Catcher i dd-2. Årsdebut senast på v75 i klass 1 försök. Fina träningsrapporter inför loppet men hamnade på vingel från spår 6 och backade sist. Snigelfart framme i täten gjorde det svårt för hästarna i kön. Kördes större delen av sista varvet i tredjespår och avslutade ändå helt okej till en fjärdeplats. Borde vara ännu lite bättre med det loppet i kroppen. Spår 2 borde passa eftersom hästen inte är speciellt snabb ut. Bara streckad på 2% vilket är alldeles för lite.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tidigt och billigt system idag.
1) 1,3,6 2) 3,6,7,10 3) Spik 4 4) Spik 7 5) Spik 7 6) 2,4,6,10,11,12 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+3) |
|
|
|
|
|
|
|