|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Banned
|
V86 26/2 Jackpott Premiär!
Tycker vi kör igång snacket. Första avdelningen startar 19.05.
Dubbla banor Solvalla och Åby!! Skriver ner alla mina nästgångare, sen hur dem ska räknas i varje lopp får värderas av er!! Kolla deras senaste lopp. Avd 1. - Avd 2. 6 Miss Beniss Avd 3. 3 Seronera Avd 4. 4 Sanna Vint (Tommy håller denna häst väldigt högt) Avd 5. 11 Julius Hackstable Avd 6. 3 Al Dente (5 stjärnig insats senast) Avd 7. - Avd 8. 1 Navigator Sib??? Vill lägga till lopp 5 Solvalla, Nr 11 Fuzz. (Utanför V86) 3 hästar av dessa körs av Tommy Hanne
Senast redigerad av trance_error den 2014-02-21 klockan 16:09. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
2 reflektioner
Värdelöst att muppen Melanders jävla löss kommer med i lopp på Valla trots att de inte ens har poäng. Tyvärr kommer det ju bli mer sånt nu när det finns en bana till som konkurrerar, usch vad tråkigt. Nimbus CD startar igen, det var en lång vilopaus den fick. Skulle inte Nordström ta den till ordentlig vintervila efter senaste starten? Snacka om att köra sönder sina fina unghästar. Hans 4-åringar kommer inte vinna ett skit av betydelse 2014, iskallt. Annars ser det väl kul ut med jackpot, med är också det enda som lockar.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ja det där med Nimbus CD är konstigt......
Men en flashig guldig dress och en hårfön kanske fixar biffen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kan lämna info onsdag hur Tommys hästar känns och veckoträning.
Tommy har 4 st! Ni glömde min:-) BOLT på DDn ajajaj. hehe Få se om Tommy orkar köra alla loppen. Annars blir det Ville säkert. Men Tommy kör sina överlägset bäst. Nu Guld hockey snart! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banned
|
Får jag bra rapporter på Sanna Vint och Al Dente så blir det mina spikar, och eventuellt Miss Beniss.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sanna Vint hade jag med som skräll sist så och det gick ju bra i det loppet så kommer garanterat med på min kupong denna vecka också.
Funderar lite på Perfect Cash i samma avdelning, har ju fyra raka på 2140. Kan nog bli farlig trots utgångsläget. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Två omgångar i rad där ingen lyckats pricka in åtta rätt. Därför kanske man ska tänka tvärtom och jaga miljonerna.
![]() V86-1: 2, 5, 9 V86-2: 6 Miss Beniss V86-3: 1, 2, 8, 12 V86-4: 1, 3, 4, 10, 11 V86-5: 4, 9 V86-6: 4, 6, 7, 10 V86-7: 1, 11, 12 V86-8: 1, 4 Hoppas på Ed Rapide, tråkigt med Olle bakom bara.
Senast redigerad av sherwyn den 2014-02-23 klockan 19:58. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kör dom med OS på Åby när det är V86?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Info Tommys H V86 onsdag senaste jobb
Sanna Vint täta starter men fortfarande fin Många bra emot men en av dom! -den där Untersteiners Perfect Cash är fin dock och Nordins het rackare- säger Tommy Kändes som 1 tar ledning och Tommy trycker på, blir väl släppt också efter senaste? (min analys) Al Dente Tommy helnöjd smällfin säger han Bra chans BOLT kommer strykas FUZZ utanför fortfarande fin super super nöjd |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Blir det i regel bättre vinnarodds denna dag än vad det är idag (på ATG)?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Det blir inte Tommy som kör sina imorgon, trist.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Med V86 Express och att man kommer kunna se hästars värmningar på atgplay så har man totalt dödat livetravet på plats. Nu finns det absolut ingen anledning alls att ta sig ut till banorna på onsdagar längre. För mig som väldigt sällan tar mig till en bana förutom på sommaren eller annandagstravet så är det ju goda nyheter. Men tycker samtidigt att det finns en viss sorg i det hela.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boozty (+5) |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ser verkligen fram emot denna premiär, som julafton
![]() Hoppas dom övat så allt flyter som tänkt. Ska bli skitkul! |