Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-27, 22:29   #1
 
Madmans avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 77
Sharp$: 2591
Standard

ATG's site Omdömen


Jag har allvarliga synpunkter på sitens nygamla utformning. Efter att ha spelat i 30 år på trav och sedan ATG live's begynnelse dagligen tycker jag det börjar uppstå en motighet att spela. Jag har spelat för någon mille över åren men vunnit i stort lika mycket. Jag är inte speltrött jag är trött på ATG's upplägg och kanal 75's massinformation.
Det som fick mig intresserad från början var att man med bättre information och egna studier kunde få en fördel. Inget lotteri således.
Nu håller spelmakarna på för att det ska vara jämlikt för alla. Alla ska få komprimerad info både vad tränarna och kuskarna sagt i veckan och dessutom speldagen från stallbacken.
För att locka av oss mera pengar kör man Leangen och andra utländska banor där vi svenskar inte ens känner igen namnen på kusarna eller kuskarna.
Lotteri är ordet. Till detta kommer att man klämmer in tre banor så det blir allmänt rörigt och kort till start oavsett bana.
Nu är jag intresserad av era synpunkter. Ha jag börjat bli för gammal för spel kanske...
Förutom ovan så tycker jag så här:

1. Atg's sidor är inte logisk uppbyggda vilket kräver hoppande hit och dit.
2. Sidorna hänger inte med ibland. Häromdagen försvann vinjetten till F-stad
3. Att dom tog bort streckfördelningen är en nackdel åtminstone för mig
4. Tycker det är fel att när man spelar varje dag ska man pröjsa för live delen. Det vore säkert en bättre investering för ATG att göra denna del fri istället för att ge rake back till utländska spelaktörer och sedan tvingaas att ljuga om detta.

Avslutningsvis en positiv grej att man kommer få se videos med värmningar per häst framöver. Jättebra grej.
För oss som är på liven känns V86 ok tycker jag.
OK kom igen är jag helt ute och cyklar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
Madman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-27, 22:50   #2
 
dalskis avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 2075
Standard

Håller med dig!

Gillade skarpt när man fick klicka upp det lilla skoinfo fönstret och "leta upp" vilka hästar det var som man slängde dojjorna på!

Många missade detta lr åtminstone inte orkade bry sig...

Nu är allt dukat bord och många lägger gärna en slant på dom "röda" hästarna och oddset är i bott!

Sen det där med Atg Classic får man ju frispel på ibland, låser sig alltid efter lite klickande! Och har jag då "nya" Atg uppe så kan jag inte lämna in spel eftersom det oxå låser sig! Har missat x-antal spel pga detta...

Skrev även flertalet mail till Atg när dom rörde till allting för ett tag sen, fick till svar att det var vidarebefordrat till support sen hör man inte ett skit av tattarna!

Nä det var bättre förr, behöver inte ens gå längre bak i tiden än 2 år...

Liven borde dom kunna bjuda på till dom som omsätter en lax lr 2 i månaden så att man automatiskt får det efterföljande månad...

Dock ett litet problem då det inte är någon större kostnad, men gratis till alla borde det inte vara, då tappar vi som är intresserade ytterligare en fördel om alla med Atg konto kan rulla skiten dygnet runt!

Sen skräpet från våra grannländer kan dom visa på "skittrav.se"

Frid!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5), Farnod (+5)
dalski är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td