Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-04, 17:35   #16
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5156
Standard

Man måste "lära sig" dom tipstjänsterna, ( alltså inte aftonbladets tips )

De har ju genomarbetade analyser men det gäller också att läsa "mellan raderna" sedan måste man ju krydda man egna ideer, egna favoriter etc

Sedan vet jag inte om det är någon jättestor skillnad i kvaliten, är väl som för en annan, ibland är man ur form allt blir fel , visa perioder stämmer allt.

SS var duktiga på Svanstedt, men så är väl Svanstedt erkänt skicklig på att bedöma chanserna på sina egna hästar.
Men jag tycker också att den sista tiden fick de inte lika bra utväxling på stall Svanstedt, tycker ej heller de lyckats så bra med Bergh tipsen

Jag läser berglund på travnet med nöje
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-05, 20:44   #17
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5156
Standard

Farnod

Idag hade SS en helt obegriplig spik på V86,

avd 3 nr 12

Inget fel på hästen - fraäck spik om den haft bra spår 1-5 eller ngt

MEN femton bakom bilen och nr 12 NEJNEJ
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 16:24   #18
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5156
Standard

Idag lördag med V75 på Färjestad så låg strecksson ganska illa till.

men 3 sista avdelningarna var strecksson rätt ute och många tipsters ganska fel ute


spelarservice sämst , 1 vinnare räcker inte

strecksson och travtjänst hade 2 vinnare dessutom hade båda en 2a rankad
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 11:18   #19
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

24 rankpoäng är blott tre mer än genomsnittspoängen. Två Jorma, två Erik, en Örjan och Ludde med omgångens största. Det var i första avdelningen som vetet skiljdes från agnarna.

Nu har det ju skrällt i första avdelningen ett par veckor, och när jag kikar på tidigare omgångar där det också skrällt i början så hittar jag en liten "telefonnummereffekt" där människor som spelar "lotto" på V75, lämnar in sina telefonnummer, personnummer, postnummer och liknande som en enkelrad eller mycket litet system. En del får ju naturligtvis in en skräll då i första avdelningen, men brukar åka i andra avdelningen istället som rensar lite bättre än den borde göra.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td