|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Man kan spika alla hästar som startar i ett lopp, bara och ta ställning med andra ord.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Ja menade mer att det är trevligt med skribenter på forumet som vet vad de pratar om. Så många bra travforum finns väl inte. Risk för kritik kommer väl alltid att finnas. Finns väl en ignoreknapp i värsta fall. Sen om du postar någon info eller inte om dina hästar kvittar för mig. Kommer spika nille r s nu till 1 procent. Att få se när du äter upp dina kallingar måste ju vara obetalbart. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
![]() Ja jag har 5 st. United Face (Martens, Frankrike) Sandman Sand (Martens, Frankrike) Avatar Brodde 2 år (Båth) All in no out 2 år (Båth) Dessa 4 äger jag tillsammans med Calle Whilborg. |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Hahaha, klockrent
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
varulv (+10) |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Högst möjlig dd onsdag med 4 BEARHAWAII spik
och sedan spel enligt McDonalds "en på var sida"-princip dvs 4 mot 3-5
|
|
|
|
#21 |
|
Bara älskar att Bearhawai blir en sån beröringspunkt igen
![]() Finns väl inte en människa, som INTE kan den utantill nu? Ni behöver INTE läsa på, mer omtalad häst får man leta efter. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banned
|
Lämnar in den här så länge.
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-03-12 Bana: Solvalla / Bergsåker Spelform: V86, omg. 3 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Labero Broline (6) 2 5 Chapeau* (2) 3 2, 5 (6) 4 1, 6, 9 (8) 5 5 Trailing Edge (12) 6 2, 5 (9) 7 4 Bearhawaii (10) 8 3, 5 (11) Vadet gäller startnummer 24 rader x 20 x 0,25 kr Totalt: 120,00 kr |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
![]() Mvh "staketkusken" eller "ärkepuckot" en åsikt får man uppenbarligen inte ha.... Senast redigerad av mrgump den 2014-03-11 klockan 02:06. |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Får nästan börja överväga att lägga överskottet på en kuse snart. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vad tror ni om en rak DD 4-5? Kan vi få över 15ggr på den?
Är 2640 för kort för stridsvagnen Corleone Shark? Han är ju verkligen en best. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
En rak dubbel med Pekka Korpi kan väl aldrig vara rätt? Han platsar i kolumnen lallarkuskar i min bok, dvs de som ALDRIG spikas på de stora spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Skriver in lallaren i min bok med!
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Känns dock denna hästen knappast körs på väntan utan förhoppningsvis kör han offensivt och då ska han ialf inte sitta fast. Han drar ju inga extrastreck som kusk ialf vilket borde vara oddshöjande!
|
||
|
|
|
|
|
|