|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
VMK bara vinner sista. Fanns orsaker till plattmatchen senast. Detta är nu åtgärdat. Gick jobb igår i sanden, kändes som han ska när han är i form. Bra spelvärd spik!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Inget kuskplus dock. Till och med Pekka Korpi i samma lopp är ju bättre, och han är riktigt dålig.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Pekka har ju hittills inte lyckats vinna med maffia hajen. Känns tveksamt om han gör det nu också. Förlorade ju mot sämre hästar senaste gången han körde.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Han vann faktiskt med honom 131223 på valla och även om det är enda segern med honom så tycker jag resultaten 1,2,3,2 inte är något katastrofresultat med just denna kusen. Tycker att han gått himla bra tillslut i sina senaste två starter. Som sagt säger inte att det är en säker DD någonstans utan handlar ju enbart om oddset vi erbjuds osv.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nån som kommer ihåg hur Utilitybus gick senaste loppet? Såg att den gick samma tid som Chapeau och var tvåa!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Utility Bus är väl på G. fått en "nästagångare" av mig
2 senaste 5e utv,med i ryggar 850 kv,på 200 kv,vass avsl,11/800,mkt bra. Utv led e 600 via 4-3-spår,höll mkt bra men kom inte förbi. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
whalz (+10) |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Tidig rad:
4 2,5 2,3,4,5,9,11 1,5,6,7,9 5 1,2,5,9 4 3,5,6,7,9,11,12 |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
varulv, din information tidigare har varit helt fenomenal och alla får ju ta del av din info och därefter utvärdera det i sitt eget system, kan ju säga att majoriteten här uppskattar det du har att säga, så keep on going please! =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Drivarn (+5) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Varulv!
Du är för bra och rutinerad för att ta åt dig av enstaka gnällspik! Har aldrig förstått mig på det där att sänka sig själv till lägre nivå. Varför kliva ner från moppen och sätta sig i sandlådan för att kasta grus igen? Högt huvud och lyster i pälsen för fan! Du kan omöjligt frysa i bastun!? Känner du inte värmen!? Ditt val men jag hoppas du kör på! Det är fruktansvärt uppskattat! Lycka till imorgon! ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
barner (+20) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kör såhär imorgon! Har inte sett Trailing Edges storhet än! Rico Follo mycket bättre, hårdare och framförallt speedigare häst! Straffspark för Denim om 80% i form och VMK spets och slut!
1) 1 2 4 6 2) 2 4 5 7 8 10 3) 1 2 3 5 6 7 10 11 4) 6 7 9 10 11 5) 12 6) 1 7) 3 4 10 11 8) 3 |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
avd1. 1-4-5-6
avd2. 2-5-10 avd3. 5 Julia K avd4. 9 Vernin Starlight avd5. 2-4-5-8-12 avd6. 1-2-5 avd7. 4-10 avd8. 3-5 = 180 kr Spiken: Vernin Starlight såg riktigt bra ut senast och avgjorde på ren skalle. Stor utvecklings kurva på denne och jag tror han vinner detta och väljer därför att spika! Chansen: Julia K har imponerat i 2 raka segrar, klarar man det snäva spåret är jag inte främmande för att man plockar 3e raka... Dragen: Indigo Broline hade allt sparat senast, sänker favoriten? Noir De Cherie var riktigt bra senast från spets, fart där framme kan gynna +++ Skrällar: Alla utom trailing edge i avd5... Högt spelvärde bakom... Rugiada dei Rex är inte så tokig och kan knäppa detta gäng. Verymuchkiss Karsk behövde loppet senast. Spets och slut nu!? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Farnod (+1) Senast redigerad av Klanke den 2014-03-11 klockan 23:10. |
|
|
|
|
|
|
|