|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#377 | |
|
Citat:
Jo, men skall man då hellre ändra systemet som de uppenbarligen tror på, enbart för att blidka statistiska fakta? Ändra och missa, de efterföljande och kompletterande systemen, bara för att fler vill vara med - är det bättre, menar du...? För de första kan jag förstå det blir minus för, men för butiken blir det ju bara plus... Men, det skrev du ju... Alternativet är då att säga att man inte gör flera system...
|
|
|
|
#378 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Du hade väl druckit för mycket finsprit
|
|
|
|
#379 |
|
44 andelar. Då kan man lika gärna strunta i att spela överhuvudtaget. Jag vinner hellre aldrig, men har chans på 20 milj., än att vinna en halv miljon en gång.
Det vore intressant att få se hela systemet. Hoppas det kommer upp någonstans.
|
|
|
|
#380 |
|
Nån som kan berätta hur man flyttar bilden till denna ruta så att ni ser att jag hade vadet i 4 de
|
|
|
|
|
|
|
#381 |
|
Jag förstår inte problemet, systemet bygger ju ändå på 10 andelar, sen säljer man givetvis så många andelar som möjligt. Att det som den här gången blir att man är ensam är ju extremt ovanligt, jag tror knappast några andelsköpare tror att man köper andelar i ett system som tar hela potten, nu får ju ändå varje andelsköpare över en halv mille, tror att dom är jävligt nöjda med det.
|
|
|
|
|
|
|
#382 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#383 |
|
Och vilken butiksägare säger till sina kunder att nej, jag vill inte lämna in fler system/andelar för det blir ofördelaktigt för dem första som köpte andelar av mig. Skulle någon göra det så skulle denne enbart skjuta sig själv i foten då kunderna då hellre går till en annan butik...
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
||
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Citat:
Detta måste du utveckla...! Hur menar du? Hur skall du i längden kunna lämna in och konkurrera mot ett stort andelsystem? För dina chanser till storvinster ökar ju enormt med att vara med i ett andelssytem - något du inte ens kanske skulle vara i närheten med ett mindre hemmasnickrat dito... Hur många tror du vinner 20 miljoner under sitt bettingliv, tror du - hellre tar jag 500 000 en gång än att aldrig vinna 20 mille...
|
|
|
|
#386 |
|
Fan vad det stör mig att jag inte kan skicka över bilden hit
Jag har lyckats få över den i bilder men vet inte hur man får in den här |
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
Ful sprit berätta hur man gör kanske en generations fråga
|
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
Hehe, det är lugnt, jag tror på dig... Men, jag brukar ta och ta fram bettingslippen på den sida man spelat på och sedan ta en printscreen (ligger uppe till höger på tangentbordet). Sedan klistrar du in denna i ex. paint och sparar denna, sedan går du till ex. "Tinypic" och kopierar IMG-koden för forum och diskussionsforum och klistrar in denna i ett inlägg på sharps...
Flickepojken (+1) Senast redigerad av Fulsprit den 2014-03-15 klockan 18:33. |
|
|
|
|
|
|
|