|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#421 |
|
Stod nog klart högre på fasta marknaden.
|
|
|
|
|
|
|
#422 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#423 | |
|
Citat:
Aftonbladet har ju nu publicerat systemet, och förutom spiken i första avdelningen på mycket knappa andrahandaren NBC så fanns alla streckfavoriter med, och det kunde lika gärna gett en hundring på sju rätt och dubbeljackpott nästa vecka. Den stora skrällen fick man in genom ATG:s turordning för reserver. Jag lyfter på hatten åt en tippare som hade tur och precis lagom feeling för det andra tyckte var omöjligt idag.
|
|
|
|
#424 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
||
|
|
|
|
|
#425 |
|
SSSUUURRRTTTT!!!!!
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-03-15 Bana: Danmark, omg. 16 Lopp: 8 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 7 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: Trea, blev nummer 3 och hade gett över 28 ggr...
|
|
|
|
#426 | |
|
Citat:
Att förutse att 3 av systemets 4 minst spelade hästar skulle gå in var långsökt. Om man tittar avdelning för avdelning så vann den häst som var mest gynnsam för systemet i 5 av 7 avdelningar. I de övriga två vann den näst mest gynnsamma. Det är svårt att tänka sig ett system som tar mer "i kanterna" än vinnarsystemet. Andelsköparna köpte andelar i ett ganska sunt konstruerat system. Att det systemet sedan klaffade på drömvinst-nivå var inget som de kunde förutse.
|
|
|
|
#427 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#428 |
|
Sto mot valacker, kanske därför. Samt Adrian "jag vinner aldrig ett tight lopp" i sulkyn. Enormt fin häst dock.
|
|
|
|
|
|
|
#429 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Skulle vilja säga att oddset beror till stor del på harrys påse. Ni hittar inget annat lopp med 1,2 mille i vinnaromsättning, rundspelet på olika hästar syns tydligt.
|
|
|
|
|
|
#430 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#432 | |
|
Citat:
Nä, snacket om spelvärde är överskattat & dom som propagerar högst om detta rättfärdigar bara sina egna förlustbongar som en godkänd ursäkt... |
||
|
|
|
|
|
#433 | |
|
Citat:
Ja, är det ett korkat spelbeslut att köra ett system 4.4 ggr och ta hem i princip hela potten då är det nog dags för mig att omvärdera om man skall spela över huvud taget...!
|
|
|
|
#434 | |
|
Citat:
Däremot står jag för ändå mina åsikter om flerfaldigade system. Jag är ofta med på delar av system. Men aldrig på skrällsystem som körs fler än en gång.
|
|
|
|
|