|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 östersund fredag
naja dd-löpen i vart fall.
Vi spikar 9 narold vox i första sedan konsultation med suomi-kompis, som lite på lyran menar att det går lika bra med norrbaggar!! En sån en! han är ju hård på elvorna - so meaning 9-11 nåväl den försiktige skåningen hugger då ub till 12.25 meaning atg:s 13.40 nu is just sinking..... it's up to you med hängslen och livrem finns 9-5 och 9-1 till magnifika 7.00 på atg resp ub good luck trotting lovers ![]() ![]() 10.2
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Kyodai den 2014-03-14 klockan 17:03. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
10.2 önskar 5.2Lycka till med DD, inväntar skön musik till senare
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Provade vinnare 7 gånger på Prins Tom.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
Tack! De enda spel jag gjort till ikväll.... Med viss möda 2x10.2= 20.4 4x5.2 = 20.8 alltså 4 av dina är mer än 2 av mina - fast jag är inne på min tredje!!
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kung Ryan är väl ingen stjärna men har på 7 starter med barfotabalans vunnit 4 gånger och galopperat 2. Rätt fin statistik.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
"med barfotabalans vunnit 4 gånger och galopperat 2"
låter som sirlarsson - dvs en god spieler mit plus!
|
|
|
|
|
#7 |
|
Spelar för att ta dem stora pengarna!
Registrerat spel Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund Spelform: V64, omg. 51 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 7 Kung Ryan 2 8 Kirikou 3 1, 3, 5, 6, 8, 10 4 2 Blisjur 5 3, 9, 10 6 5, 11, 12
|
|
|
|
#8 |
|
Skrällvarnar för Jern Elden i kallblodis loppet. Va en längd bakom Esping senaste loppet i Sverige. Står nu 20m bättre till.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
also det här spelet (dd) går ju hem - så vi firar redan nu med flippers världsberömda...
![]() http://www.youtube.com/watch?v=CXl_jgHkUEU
|
|
|
|
#10 |
|
Jag tror att Limping Shrimp är stenklar om bara tant kör som att hon har bästa hästen. 22 % känns som ett fynd. Men kärringar och rödhåriga går ej att lita på.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Så här blir det ikväll.
Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 12 Limping Shrimp (1, 8) 2 1, 2, 4, 7, 8, 10, 11, 12 3 1, 5, 6, 8 4 2, 7, 9, 13, 14 5 9 Narold Vox (3, 10) 6 11 Prins Tom* (5, 8) |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Avd-4: Går 5 Linda Kavat felfri så har hon fart som duger gott här, ruggigt snabb. 1%
Avd-6: I andra kallblodsloppet har jag dålig koll på de norska. Nordmärta och Solfredman ska iaf med av de svenska. Senast redigerad av oHYRA den 2014-03-14 klockan 18:39. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jag är lättroad - på liven nyss...
"Startbilen har gjort en provstart, fungerade bra"
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund, omg. 6 Lopp: 2 Spelform: Vinnare Hästar: 9 Kramer Ås* Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 2D20 9D76 7360 9441
|
|
|
|
#15 |
|
Pilkast varför har du en Captain Morgan mörk på bilden när du nickar fulsprit? Det måste väl ändå anses som klart godkänd sprit
Hade väntat mig en Rachmanioff eller liknande på bilden eller varför inte en Jeltzin?
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Citat:
Nej, jag vet! Älskar denna med mycket is och Cola, men jag hittade inga bra bilder att lägga upp så det fick bli denna ändå... Håller med om att det blir lite missvisande, hehe...
|
|
|
|
#17 |
|
Fulsprit = Gambia homemade eller nåt sånt...
|
|
|
|
#18 |
|
Spelmässigt rolig omgång ikväll på Östersund. Ur ett spelperspektiv är det ju klart mer intressant att spela ikväll än imorgon på V75.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banned
|
Fulsprit = Pilkast?
Varför har du nytt konto? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
1-4-8-12
2-7-8 1-5-6-8 2-7-9-13-14 9 11 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
¤%18
Ur ett spelperspektiv är det ju klart mer intressant att fyllna till ikväll än imorgon...
|
|
|
|
#22 |
|
Fint att min spik springer ihjäl sig innan loppet då!!!!
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Två lösa hästar redan i värmningen... NU ÄR DOOB HÖGRÖD AV ILSKA!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) Senast redigerad av Fyran den 2014-03-14 klockan 18:59. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Slarvat bort inloggningsuppgifter både till sharps och e-mailkontot som var knutet till detta...
|
|
|
|
#30 |
|
Hehe ja det blir snapsen som spik för dig nu då OM dom stryker båda :P
|
|
|
|
#31 |
|
Dackebrand bör ha bra chans nu, bara galopp emot
Hoppas Uffe får han på andra tankar |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mmm! Eller min som jag får "Svegårdens Loma " NOT!
|
|
|
|
#33 |
|
Trist att Esping blev struken...
Registrerat spel Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund Spelform: V64, omg. 51 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 12 Limping Shrimp (8, 1) 2 2, 4, 7 (8, 12) 3 5, 6, 9 (8, 1) 4 7, 9, 11, 13, 14 (2, 4) 5 10 Ginala (9, 3) 6 1, 5, 8, 11 (3, 12) Vadet gäller startnummer 180 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 180,00 kr Kvittonummer: Gillar verkligen spikarna! Och reserven för Esping tokspringer utan kusk i 30-tempo...
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
![]() 10.2 är vassare och då fortsätter man lätt runt.... ![]() det är malt och det är runt - en riktig måltid - och man blir då påverkad...
Helge (+1) Senast redigerad av Kyodai den 2014-03-14 klockan 19:06. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ja efter dom strykningarna så ser det ut att kunna bli riktigt bra pengar idag.
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av sandro den 2014-03-14 klockan 19:05. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nu stryks det hästar på löpande band, Både favoriten och andrahandaren i fjärde ströks nyss.
Så hoppar spelet.. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Riktigt tråkigt för de som spikat. Har många struntat att sätta egna reserver blir 4 Midsommarsnapsa rätt stor favorit idag.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Spela Limping Shrimp nu. Snart. Sen nån gång... OK, inom en halvtimme.
DIF (+5) |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
Helge (+1) |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Nej, det var några underbara sharpsare som förbarmade sig över mig och gav fina bidrag...
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Inget jobb på hela helgen, kan dra en back ![]()
Fyran (+2) |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Denna måste man ju bara testa efter denna recension - vattnades i munnen, trots att jag sitter med öl själv... Lite fulölsvarning kanske då jag inmundigar Sofiero 7.2or. Jaja, nu spelar vi...! ![]()
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=CXl_jgHkUEU
|
|
|
|
#45 |
|
Vinner Lucky Gold idag ska jag fira med en kapten och en cigg. Annars blir det bara några öl och en kebabrulle.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Citat:
Migge (+1) |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
sirlarsson
"Vinner Lucky Gold idag ska jag fira med en praktikant och en cigg. Annars blir det bara några öl och en kebabrulle."
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ajajaj vart kom det där ifråån. Fanns inte i mitt kikarsikte i alla fall. Åkte man på exakt allting direkt.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jaha, ridå direkt...
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
spelade själv ingen v64 men ----- ta alltid med östman! (har vunnit en hel del på hans oddsare tidigare...)
|
|
|
|
#55 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund, omg. 6 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 5, 6, 8 2 5, 6, 7, 11, 13, 14 3 3, 9, 10 4 5 Solfredman Vadet gäller startnummer 54 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 108,00 kr Kvittonummer:
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
" Det är betydligt billigare att underhålla en rejäl bakfylla än att starta upp en helt ny fylla"
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Hahaha, nej, då hade jag redan hittat den videon...
Det här är min kopp te..: http://www.youtube.com/watch?v=Bv9J-uUbVuU |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Det är alltså ungefär 1.7% chans att han är allvarlig?
sirlarsson (+1) |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
![]()
oHYRA (+1) |
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
nej nej - gud förbjude! Flippers är inte alls allvarliga och tråkiga - de är ju ren dans och livsglädje!! Oförställd pilskhet - eller vad du vill -- men inte allvarlighet...
|
|
|
|
|
#63 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund, omg. 6 Lopp: 4 Spelform: Vinnare Hästar: 4 Alfa d'Hilly Vadet gäller startnummer 1 x 92,00 kr Totalt: 92,00 kr Kvittonummer: Registrerat spel Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund, omg. 6 Lopp: 4 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 8 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer:
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Denna fredagen kommer gå till historien, alla super och alla är glada. SKÅL!
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Någon härinne som spelade denne - har ju hissats och dissats...
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
*puh* Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+5) |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Jag går händelserna i förväg och beställer en kebabrulle, satte ju förvisso Nugget Di Poggio till 60 gånger förra veckan men inte slår väl blixten ner på samma ställe igen
|
|
|
|
|
|
|
#71 | ||
|
Citat:
Citat:
![]()
Helge (+3) |
|||
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
och skitarg på sina föräldrar, lärare och samhället.....
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Kyodai den 2014-03-14 klockan 19:47. |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
<ja, nu blev jag orolig värre --- men det är ju hans kamp-... inte min eller din...
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Citat:
![]() Nada intresse av spelet ikväll - bara här och hänger med er alla goa.
Fyran (+2), DIF (+5), Fulsprit (+3), Flickepojken (+2) |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Jag är just nu inne i ett stim av nästa gångare som vinner när jag slutar strecka dom. Fransken är ju ett av flera exempel som slagit ner på sistonde. Finns nästan inget värre än att se dessa 1000 oddsare vinna när man skitit i att lira.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Tre japanska hästar i lopp 4 på topp 3.
Kirkou, Asara och Kongroa. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Fy ja, det är hårt. Utility Bus i loppet var en sådan för mig då den vann. Glad jag hann skriva här, lira alla, jag hoppar, nu vinner den och så blev det.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Håller man på Forest är man minst 40
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Jo, om du gillar den musiken - då vet jag hur gammal du är...
men---- ha det bra oavsett....
|
|
|
|
#82 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund, omg. 6 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 8 Magic Number 2 3, 4, 6, 7, 13, 14 3 9 Narold Vox 4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 Vadet gäller startnummer 78 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 156,00 kr Kvittonummer: 67AE B33C DF06 9041 |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
![]() Nu kör vi V4: Registrerat spel Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund, omg. 6 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5, 6, 9 (8, 1) 2 7, 11, 13, 14 (4) 3 10 Ginala (9, 3) 4 1, 5, 8, 11 (3, 12) Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: Kan jag få ett rätt nu..? |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund, omg. 6 Lopp: 5 Spelform: Vinnare Hästar: 8 Magic Number Vadet gäller startnummer 1 x 150,00 kr Totalt: 150,00 kr Kvittonummer:
|
|
|
|
#85 |
|
Hittar inga kul spel och min spargris blir glad för att slippa fler kassa spel.
NicklasJ (+3), Fulsprit (+1), Fyran (+1), Flickepojken (+3) |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Ni vet väl om varför man blir bakis? Egentligen mår man dåligt hela tiden i nyktert tillstånd. Bara det att det blir extra tydligt när man mått gott med sprit i kroppen.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
En pisskväll. V64 över i första loppet och V4 likaså.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund, omg. 6 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 10 2 3, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15 3 3, 9 4 5, 8, 11 Vadet gäller startnummer 162 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 324,00 kr Kvittonummer: 0B6A F5FE 95xx 1245 go början. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Citat:
Genom att skaffa sig nya värre tabbar....? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+5) |
||
|
|
|
|
|
#91 |
|
Då fixar jag de imon
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund Spelform: Dagens Dubbel, omg. 145 Avd Ordinarie hästar 1 8 Wallace Boko 2 1, 5, 8, 11, 12
|
|
|
|
#95 |
|
Haha fler som inser hur usla svenska travfolket är på engelska
![]() DEN sågningen från norrmanen! Ge mig fan på att det är Widman som har uttalat något fel.
|
|
|
|
#96 |
|
Jag har jobbat i skogen - är garvad - så jag tycker 10.2 är smaklig!
Mindre % kan vara småkul men är egentlig lite småfjollig...
|
|
|
|
|
#97 |
|
Usch varför kan inte kallblodet hålla sig i trav och vinna. ( Jern Elden)
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund Spelform: Dagens Dubbel, omg. 145 Avd Ordinarie hästar 1 10 Ginala 2 5 Solfredman Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer:
|
|
|
|
#99 |
|
Jag säger som Farbror Melker "Denna dag, inte ett liv".
Men kebabrullen smakade prima i alla fall! |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
Fyran (+1) |
||
|
|
|
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Citat:
![]() Ny tag, alltid oavsett! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+1) |
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
Bra där, låt honom sitta i 19 fart i 2 varv innan någon ens försöker.
|
|
|
|
#104 |
|
Enda som är kvar i göttepåsen är Prins Tom vinnarsspel, sen kan man supa och däcka hemma.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
en på förra jobbet hade krökat Fre,Lör,Sön,o på måndan beklaga han sig att han va Bakis, vadå Bakis sa en Finne o skrattade ja söp tre månader i sträck o då kan vi snacka om o va Bakis, han höll på att rulla hål på lakanet hemma.Skåååål
|
|
|
|
|
#106 |
|
Vad nöjd jag är i efterhand, att Blisjur inte startade och att jag därmed avstod spel, hade bara varit förluster idag.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Kyodai den 2014-03-14 klockan 22:08. |
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Gör du alltid! *veta*
NicklasJ (+1) |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Noterar att detta var sjunde gången på V64 sedan 1:a December förra året (69 omgångar) som två streckfavoriter vinner och utdelningen ändå blir över 100kkr. Samtliga gånger har ranksumman hos Strecksson varit mellan 19-28.
Känns som det är värt att fiska lite i de vattnen i alla fall.
|
|
|
|
|
|