|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
nej nej - gud förbjude! Flippers är inte alls allvarliga och tråkiga - de är ju ren dans och livsglädje!! Oförställd pilskhet - eller vad du vill -- men inte allvarlighet...
|
|
|
|
|
#63 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund, omg. 6 Lopp: 4 Spelform: Vinnare Hästar: 4 Alfa d'Hilly Vadet gäller startnummer 1 x 92,00 kr Totalt: 92,00 kr Kvittonummer: Registrerat spel Datum: Fredag 2014-03-14 Bana: Östersund, omg. 6 Lopp: 4 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 8 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer:
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Denna fredagen kommer gå till historien, alla super och alla är glada. SKÅL!
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Någon härinne som spelade denne - har ju hissats och dissats...
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
*puh* Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+5) |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Jag går händelserna i förväg och beställer en kebabrulle, satte ju förvisso Nugget Di Poggio till 60 gånger förra veckan men inte slår väl blixten ner på samma ställe igen
|
|
|
|
|
|
|
#71 | ||
|
Citat:
Citat:
![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|||
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
och skitarg på sina föräldrar, lärare och samhället.....
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Kyodai den 2014-03-14 klockan 19:47. |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
<ja, nu blev jag orolig värre --- men det är ju hans kamp-... inte min eller din...
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
|
|