|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 |
|
Såg någon Photo Princess? Snacka om tröttsam styrning. Vilken spänst över upploppet.
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
GÖTT! Andra spiken inne
|
|
|
|
|
#273 |
|
Photo Princess - Oj, oj, oj!!!
|
|
|
|
|
#275 |
|
Fem sjuor om någon av 2,3,6,7,8,9,10 eller 12 vinner sista. Trist att åka på att de körde bort mina fina skrällar i femte loppet, då jag inte hade Crowne med. Hoppas på 12:an så raka DD:n sitter i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Ibland är det fan inte rättvisst.
6 A-hästar, 4 första rankade, 2 andra rankade, båda spikarna inne. Men spricker på 7 hästar Ingen som kan säga att det är lätt med trav
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
klart att vi alla hoppas för nr 10 så dzeno sätter den! inget annat gäller!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dzeno (+2) |
|
|
|
|
|
|
#281 | ||
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
|
#282 |
|
8:an struken i sista, så jag får in även femman.
|
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Citat:
Och lägger man till dubblen där jag hade 3,4 i dd-1... Lätt att vara efterklok...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
||
|
|
|
|
|
#284 |
|
Båda mina komber halverades efter att töntarna i tv skrek ut i alla fall Jeepster...
Suck!!! Vinner han så är det ändå smolk i glädjebägaren... Hoppas självklart på att Pelikanen vinner nu!!!
|
|
|
|
|
|