|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#331 |
|
Men, vad faan - sjönk från 6 ggr till 3.3 - då hade jag ju inte spelat denne, om jag vetat detta!!!
|
|
|
|
#332 |
|
Hehe, tala om att jag räknat bort denna - men, vem dunkade?!
|
|
|
|
#333 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
||
|
|
|
|
|
#334 |
|
grattis har du nån spel kvar för sista 10 kr på konto he he tacksam
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#335 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#336 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-03-19 Bana: Jägersro Tr, omg. 12 Lopp: 8 Spelform: Vinnare Hästar: 2 Montana Crown Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 8FCA 4C4E CC2D 9405
|
|
|
|
#337 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-03-19 Bana: Jägersro Tr, omg. 12 Lopp: 8 Spelform: Vinnare Hästar: 8 Thai Simoni Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr
|
|
|
|
#338 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#340 |
|
Banned
|
Ska bli kul att se Redens stjärna nu i lopp 8. Och First Farming trots spåret
|
|
|
|
|
|
#341 |
![]() Lilla nosen där bara... Har sagt hela veckan att jag skulle spika Ruhuna, men givetvis ändrade man sig i sista stund. Ändrade mig p.g.a. snökaoset, då jag fick för mig att Ruhuna var en utpräglad barfotahäst. Och på jokersystemet missade jag 8 på O'Malleys galopp...typiskt. Men, men...det brukar se ut så här strax innan man sätter en fin storvinst! |
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Heder till tränare som sätter hästen först (Vallas bana)
Klart rätt att stryka av Redén.. vad ger ett lopp på denna bana mer än skaderisk? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+1) |
|
|
|
|
|
|
#343 |
|
|
|
|