|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
Jag tror han måste gå en 11 tid i dödens i morgon för att vinna, jag tror helt enkelt inte han kan det i årsdebuten. Det är en sak att vara väl förberedd, vilket han säkert är. En annan att ha det temot i sig i årsdebut efter ett långt uppehåll, du kan inte träna dom till det. Det får du i loppen. Visst, fjol så plockade han ner Bon frecia från dödens och höll ifrån sig Oasis Bi, bra gjort! I morgon får han göra loppet utvändigt om en ruskigt bra sprinter. Jag tvivlar som sagt. Önskar dig lycka till dock. (Panne åker dock med på Jokern som ett B lås med Traveling man)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
Pannan är i år 6 år och tar därmed till sig grundträning klart bättre än äldre kusar... Nu är iofs TM endast ett år äldre så han får då "godkänt" i detta fall då jag tror att denne är den ende som kommer vara i närheten av Pannan i morgon - men då fastlåst i rygg, eller en längd bakom efter att Pannan "dödat" TM från dödens... Hur mycket ni än vill se att TM är lika bra som Pannan och att denne möjligtvis slår "min" kuse, så måste jag säga att för varje ord jag ser er skriva och mig själv för den delen, så blir jag bara än mer överbevisad om att jag har rätt! Det är sådan klasskillnad mellan dessa så härifrån och till månen inte är nog... PUNKT! Jag tror det bara blåser till från start och så sitter lille Johan där i säcken och när släppte Örjan ut, en liten pågapojk från Skåne, från rygg ledaren senast som dessutom sedan slog av honom...? Händer ALDRIG!!! ALDRIG, sa jag ju!!! Bästa spiken på länge - runt 55% är inget att yvas över, det är okey... Ni som garderar - gråt inte sedan över spilld mjölk i morgon - jag har SKANDERAT ut veckans klaraste! Pannan kommer stå i 3,00 som vinnare utav Elitloppet efter uppvisningen i morgon kväll! Lycka, till alla!
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Ingen har heller påstått att TM är lika bra som Panne, för det är han inte...förutom i morgon då.. Och tillsist... TM är 3 år äldre, inte 1 år äldre..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Hehe, genomskådad, månne! Nej, men jag tror så hårt på denne så att det måste till en smärre dissning utav Hultman i LiveTv eller utav Örjan efter värmning/provstart! Och TM kommer ALDRIG vara bättre än Pannan - inte i kväll/morgon och inte någonsin! PUNKTUM!!! (Faaen, får sluta jobba i oljeland, då språket börjar ta över vardagen också, hehe...). SPIIIIIIIIIIIIIKKK!!!!!!
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Ju lägre jag hör de ligger med hästen, dvs. om det inte kommer några otroliga dissningar, så ju mer övertygad om vinst blir jag...! Detta ÄR klasskillnad och det kommer vi få se i kväll - det vet även du, min käre, varulv...!
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Har inte ens börjat öva på denna ännu!!! Vet att det inte behövs... Däremot ser jag framemot en djävla massa sharps och gratulationer att jag i alla fall satt ett rätt på denna djävla V86!!! Skall vi säga 1.11.5, från ledningen...?! Tackar!!!
|
|
|
|
#54 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Looooovar panne inte vinner från dödens!!
Nu är bara frågan hamnar han där....
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Vinner från dödens om han måste, men troligtvis får han överta redan efter 200 meter - här lovar jag att det är rejält påställt! Racerbalans direkt - vad säger detta dig... Spets och slut - hämta ut!!! ![]() Edit: Kanske dags att lägg sig och sova ett par timmar...?!
|
|
|
|
#56 |
|
PDM hade det ganska jobbigt förra året innan han fick Elitloppsbiljetten. Han for upp till Umeå och fick stryk av David Sisu i ett femåringslopp, och två veckor senare lyckades han vara först på Solänget utan att imponera, och fick då nådiga nicken.
Om PDM skall vinna det här är det för att Örjan sitter kall i kön medan Tarzan tokpressar på Travelling Man med Friction. Första 1000 efter 1.10,5 eller något sådant. Det börjar bli dags för dem som aspirerar på en en plats i Elitloppet (vilket brukar garantera plats i flera av sommarens stora lopp) att börja vakna nu. Kentucky Fibbers lopp har länge varit "första elitloppsuttagningen" och även om det kommer fler chanser så är det ju skönt att ha biljetten klar.
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|