|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 |
|
Per Linderoth har man ju sett göra bedrövliga styrningar tidigare på Solvalla och han ville inte göra det bättre idag heller. Hur ska hästen förlora om han kör i andraspår?
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Deewe Luves Britt , nästagångare - höll bra över medel och dödens för en amerikanare...
|
|
|
|
#228 |
|
Nu får inte Handsome Knight vinna. Det vore för tråkigt. Jag har dessutom två spikar kvar därefter.
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Nu lassar jag in lite pengar på Canavaro! Hoppas på de bästa
|
|
|
|
#230 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-03-19 Bana: Solvalla / Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 155 Avd Ordinarie hästar 1 3 Dreams Take Time 2 6, 10 Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer:
|
|
|
|
#231 |
|
Fan va Oddset sjönk då
|
|
|
|
#232 |
|
Svårt att bedömma prestationen. Gick i dödens på en rätt usel häst i spets och kastade väl in handsken innan upploppet. Man har ju ingen aning om hur mycket/lite vädret påverkar hästen.
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Nog hoppade favoriten alltid, men inte fan hade jag 12:an. Däremot 3 och 6 som körde sönder sig.
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Ohh! Var de inte någon här inne på Sharp som trodde på den!?
|
|
|
|
#235 |
|
tror dzeno varnade idag får 12
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lappen69 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
12an hade jag med på de system som jag kastade i papperskorgen när det blev snöstorm. Har gjort en liten v65a annars inget streckspel.
|
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+1) |
||
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Enkelt vinnarspel idag igen
tur man har med galoppen![]() Men inte fan hade jag med den på kupongen med fem hästar
NicklasJ (+1), Flickepojken (+2), pelleplutt (+5), lappen69 (+5), Capeee (+1), crossbow (+5), TOBYTYKE (+2), pelleplutt (+50), Trinity (+1) Senast redigerad av linfre den 2014-03-19 klockan 19:54. |
||
|
|
|
|
|
#239 |
|
Vad jag hatar när kommentatorn skrattar/skrattar till när en klar hoppar i ledningen... Nu hade jag inte spelat, men de som gjort det, håller nog med mig... Denne Molle gör det ofta - men, så är han själv ingen spelare, heller...
|
|
|
|
|
|