|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 |
|
Vad, fasiken sitter han och smackar på, suger han på mikrofon, eller vad...
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
||
|
|
|
|
|
#228 |
|
hvorfor kan man inta bare havde banespeaker til at speak loppen?
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Vilken klass de har på banan i Frankrike!
Underbara färger och grönska.
|
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Citat:
AVGÅ
Fulsprit (+1) |
||
|
|
|
|
|
#231 |
|
Inför V5 funderade jag på att spika Timian Scott men senaste nytt från stallbacken talar om orolig häst som fått byta box, lugnade ner sig lite då OCH man kör med skor istället för barfota men hästen har fungerat och vunnit med skor förut. Dock uppmanas man vara försiktig med Timian Scott idag....
Vete fan hur jag ska värdera den informationen...? |
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Jag är kass på datoranvndning,men jag tycker att det verkar lite knöligt på ATG-sidan idag
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Ulf igen nu tack.
|
|
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Citat:
Hmm, typiskt - spik på både V5 och V7... ![]() Registrerat spel Datum: Lördag 2014-03-22 Bana: Momarken, omg. 6 Lopp: 6 Spelform: Vinnare Hästar: 2 Roxy Hill* Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 4904 3348 28E3 1241
|
|
|
|
#235 |
|
KOM IGEN NU FLEMMING!!!
|
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Vilket skitlopp! Pedro håller upp spets och tappar travet. Sedan hoppar så gott som varenda häst. Sånt vill man inte se på V75.
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
vilken start på det loppet...f-n där försvann ju min spik Roxy Hill tack vara Pedro Bi´s galopp =/
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Vilken j-a skandal
Stäng av Uffe på livstid
|
|
|
|