|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 |
|
Den där ser bra ut, bra spikar. Schysst potential. tror ingenting på 13 eller 15 i kallisloppet
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Å där vann Ivars hundring, otroligt snyggt!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ajvide (+5) |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Fan! Hade den från början, men fick sätta den som första reserv sen.
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Stall travtips hade den som nåt drag hade blackline förra veckan!
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Den hade man med, men typiskt att man bara är kvar för chans på 5 rätt :/
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Stämmer bra - slarv med inloggningsuppgifter både på sharps och e-mailadressen detta var kopplat till, så kom inte åt dem, detta blev enklast...
|
|
|
|
|
#278 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Helt bortkastat plöja lopparkivet, tärning hade varit bättre
|
|
|
|
#280 |
Tummar |
|
|
|
|
|
|
#281 | |
|
Citat:
Men, han missade ju nummer 8 i fjärde...!
|
|
|
|
#282 |
|
Slänger in en tvilling
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-03-22 Bana: Momarken, omg. 6 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 5 U-hästar: 10 OldWildWest Vadet gäller startnummer 2 x 300,00 kr Totalt: 600,00 kr Kvittonummer: A728 9502 66E1 YNWA Nu Liverpool!!!!!!11 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Själv lade jag ned då jag jobbat, haft jouren i natt. MEN väl hemma kollar jag alltid av travfonden och Ivars videotips (speciellt nu då han är norrman)och där fanns guldkorn
![]() Noll jobb med dom, bara pilla sig i naveln och sno. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sandro (+5) |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Skostorlek,längd och vikt som grund o tärning till gardering
![]() Förra året drog väl någon in en bra bit av kakan på en stående rad tyckte jag att jag läste eller om det var något år innan på momarken. Ja man är helt borta sådana här omgångar egentligen, chans på 5 då Stormysky var klar sedan i söndags och kallblodslopp är det bara att strecka skrällar i men dom andra två finns inte en chans att jag har med.
|
|
|
|
#285 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Ibland är det bra att runda av kontot till jämn summa
![]() Registrerat spel Datum: Lördag 2014-03-22 Bana: Momarken, omg. 6 Lopp: 8 Spelform: Vinnare Hästar: 8 Føynland Kongen* Vadet gäller startnummer 1 x 42,00 kr Totalt: 42,00 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+3) |
|
|
|
|
|
|