|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Anders är för dålig för att jag ens ska tänka på att spika. Såhär står det i min log: Send In The Clowns - Medel ut - Den här blir jag inte riktigt klok på - Varvar bra och dåliga insatser - Stark och rejäl när den har en bra dag - Har inte riktigt visat tiderna som behövs, men om den får en fin resa är den inte helt borta EDit: Sedan ska man komma ihåg att kurvorna är luriga och att spår 1 kan bli svårt för vissa hästar
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2014-03-21 klockan 20:04. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
TT: Mr Turbo Triss bör ta sig förbi de invändiga, men vi tror 5 Megamuscle är snabbare. Denne lär dock släppa och vi tippar 6 K.L.M. Buymethemoon får överta.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Finns här någon skoinfo någonstans där vi kan se hur krakarna är anmälda och eventuella förändringar?
|
|
|
|
#80 |
|
Omgångens bästa spik måste 9.Oasis Bi vara i avd 6.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
det känns ju som att kan galoppera om hon är på fel humör. vem vinner då? känns som det kan dunderskrälla
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
I Norge lämnar man inte ut skoinfo.
|
|
|
#84 |
|
Vad säger ni om Oldwildwest i avd5? Själv är jag inne på att spika den och 7% i skrivande stund är ju mumma det..
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
Tar man några stycken tycker jag Olympic Image kan vara rolig till 2%. Två galopper i raden men innan det levererade hon ett par okej spurter. Är ju inte i toppen av loppet kapacitetsmässigt men formen känns ju ljum på många av konkurrenterna och frågan är hur villiga stona är på det långa upploppet. Vinner inte Nalda Nof är det vidöppet. |
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Spelar med utgång på Jaguar Broline, Simb Ruby och More than enough där två stycken av dessa måste vinna samt spikar OldWildWest i femte.
|
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
Då kan du lika gärna elda upp stålarna.
|
|
|
|
#89 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
Guest
|
Okej... vilka lopp tror Ni att det är mest sannolikt att det kommer en skräll (under 10%) imorgon? Det är väl det som travspelet går ut på. Lyssnade lite på folk som kollar runt i andra butiker och det verkar som flesta har gjort andelar med få hästar i kallblodet. Själv är man inne på att köra på med så många streck man har råd. Norskvolt och kallblod kan bara bli bananas...
|
|
|
|
|