|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Hej travvänner!
Det är alltid svårare när v75 körs i främmande land så antingen passar man eller grottar in sig maximalt. Informationen finns men många gånger är det inte lika bra som den svenska.Starka hästar gäller i Momarken tack vare sitt långa upplopp. 1) Antingen spikar man Flemming eller har minst 5 hästar, glöm inte 8 2) Räcker med 1.2.3.6 kanske 7 3) Glöm inte 8 trots dåligt spår 4) vrål spik på 13 helt överlägsen kappasitetmässigt 5) Solo Nolo starkast helt klart 6) 9 mycket intressant i första dubbeln 7) Samma sak i detta lopp Huge Star stark och tuff Lycka till alla vänner. Mvh Chompipe |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Korpo
Det är väl mest hstarna som skall vara vana vid snäva kurvor, om hästen har problem i kurvorna så är det väl inte mkt kusken kan göra Vana vid snäva kurvor - arvika och Momraken, kanske skive också är väl banorna man tänker på Dalborg - vet inte om han kört på 1/2 mile banor - finns ju några i USA, hur det är i Canada där Dalborg mest kört vet jag inte |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
[ hur det är i Canada där Dalborg mest kört vet jag inte[/QUOTE]
Det var det jag tänkte på! |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Thomas Uhrberg skriver varje vecka en krönika som publiceras i flertalet morgontidningar på lördagar. Idag spikar han Oldwildwest, då den var grym när han körde den näst senast.
Vill minnas att Uhrberg brukar vara rätt på det. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Oasis Bi hade varit stenklar med BG! Nu mer tveksam. Det långa upploppet borde passa B.W.L.Champion.
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Avd 1:Svårt att gå utanför de fyra mest streckade (1,3,6,12)
Avd2: Så som Roxy Hill gick sist och med ett upplopp på drygt 240 meter, borde man spika den. Men med så få hästar med och långt upplopp, så sitter inte Pedro Bi fast. (1,2) Avd3: Nalda Nof spik??? Tror inte det...Tror mycket mer på Dalborg här, men helt ärligt tror jag ingen vinner detta lopp. (34,5 89,10) Avd4: Spik på Timian Scott (15). Tror aldrig de tömmer 13 i comebacken...hästen var mer död än levande för ett halvår sedan. De på start räcker inte! Avd5: 1,5 10 12. Annan kusk på 5an och jag hade spikat. Hästen har kapacitet men får märkliga styrningar. Avd6: Tror det är så trist att ett lås på 1 och 7 räcker! Visst...med Erik A upp på FDG hade det varit en motiverad favorit, men tycker inte Torbjörn+FDG är lika vasst! Avd 7: Spik på Huge Star (10) Stark,bra kusk,perfekt spår,spurtstark,kan få perfekt draghjälp av 11an,1an fast...bästa spiken helt enkelt! 1 3 6 12 1 2 3 4 5 8 9 10 15 1 5 10 12 1 7 10 Inlämnat och klart! Senast redigerad av mijo14 den 2014-03-22 klockan 08:33. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
|
|
|
|
#113 |
|
Ingen som har Spelarservice ?
Eller får man inte lägga ut den här längre ? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1) |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Eller, ingen som har Expressen-Sörens bästa spel?
|
|
|
|
#115 |
|
Dionne Sisu Avd2.sist på Mantorp körde den ett snält lopp. Som gjorde att hon inte gick ur klass I.
Kan det vare en skräll tro ???
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Svängarna är
snäva i Momarken så nu blir det vanlig vagn till skillnad mot på sistone, säger Frode Hamre. från vitippa ( avd 2 nr 8) Antar att han kört bike, hur som helt visar det ju att det är knepiga kurvor Han borde ju veta, frågan är om svenskarna kan ta fel beslut här. en del hästar som normalt klarar Biken klarar det inte på Momarken ? |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#120 |
|
Kommer inte spela en krona i dag men har givetvis kollat en del i alla fall. Ser ut att kunna ge en och annan krona om man har alla rätt.
Jaguar Broline har avslutat vasst 2 ggr på raken. Är ingen raket ut så kan med otur hamna i trubbel men skulle tro att han är kraftigt gynnad av det långa upploppet. Ska bli kul att se årsdebuten Your Highness. En mkt fin häst. Stormysky leder länge. Pedro Bi blir storfavorit och har vart mycket bra i ett par starter. Han har tidigare visat lite tveksamheter från spets och på det här långa upploppet så finns risken att han lessnar både en och 2 ggr och viker ner sig. Jag tror vinnaren heter Roxy Hill. Stoloppet tycker jag såg som gjort ut för Braås. Tror den hade vunnit med 100 minst men är nu struken så jag har inte tittat något mer på loppet. I fjärde blir det mycket kul att se Balder igen på banan. Tror inte att de skulle startat om hästen inte känns fin. Kommer inte att kramas ut helt men heller inte säkert att det behövs. Totalt överlägsen kapacitetmässigt. Tror man klarar sig rätt långt med 13,14,15.Där bakom måste man väl säga att 2 och 3 står väldigt bra inne i loppet. Värda att strecka om man tar fler.6an från spets kan nog slå många. Femte är ett riktigt skitlopp tycker jag. Hittar ingen vinnare eller ens någon som är nära. Här hade jag kryssat i alla och hoppats på jätteskräll.Håller Uhrbergs vinnare som etta om jag måste välja någon Frasse som jättelampa med skor på låter inte helt klar tycker jag. Kan så klart vinna men tycker att det ytterligare är en favorit i fara. BWL går alltid bra och det långa upploppet passar perfekt, liksom det gör för Oasis Bi. Som med rätt resa är en mycket vass häst. Chanslös om den måste göra allt själv. Sista loppet påminner lite om första. Snuskform på ettan som troligen inte kan hålla upp ledningen. Alltid skrik på 11an lika väl i dag. Öppen omgång som säkert går att ta betalt på om man lyckas knåpa ihop något bra. Lycka till. |
|
|
|
|
|
|
|