|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
V75 tycker jag ska befinna sig inom Sveriges gränser förutom när det är storlopp som t.ex. Copenhagen Cup & Oslo Grand Prix mm... |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Till Momarken skickar inte de bästa tränarna de bästa hästarna. Och inte får ATG dit de bästa kommentatorerna. Nästa vecka vet vi hur spelfrämjande omgången varit. Kanske drar ATG någon slutsats.
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
När jag såg trådstarten tänkte jag för mig själv "undra hur många poster det tar innan någon autohatar utländska V75or eller något annat som inte är Solvalla, 2140A eller 1640A"
Nu kommer många avstå spel i helgen tydligen, men denna tråden som är för de som tänkt spela kanske kan hållas ren från. "Nää, detta jävla skit skiter jag så jävla mycket i FYFAAAN" Tar fokus från tråden och det vi vill med denna. OT sas...
|
|
|
|
|
#20 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Norsk voltstart är världens smartaste system, fullständigt överlägset det svenska
|
|
|
#21 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Spelfrämjande omgång är för mig inte samma som att alla vet allt
Ju mindre svensson vet desto större spelvärde När lördagen kommer vet jag allt om alla hästar, och är bara glad om övriga kliar sig i roten
|
|
|
|
#22 |
|
Vi får se
Oasis vi är mycket bättre men läget är skit i jämflrelse
|
|
|
#23 |
|
Finns det någon hemsida med video från de norska V75 hästarnas lopp? Kan man betala för direkt access. Jag vill själv studera hästarna och inte bara lita på Elvenes och andra travexperter.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Atg live på atg.se har ju några starter / häst.
|
|
|
#25 |
|
Driver du med mig Putte? Jag frågade om de NORSKA hästarna.
Självklart finns de som hittat till en svensk travbana på atg.live. Men jag vill kolla t ex 6 Broadway Legs i guld, som kan bli totofavorit. Jag har sett hästen några gånger på atg.live och vill fräscha upp mitt minne och sätta in honom mot bl a 1 Francais du Gull. Men norska, svenska och alla hästar, som startat på NORSKA BANOR finns inte på atg.live video. Såvitt jag vet. Det finns väl någon norsk motsvarighet till atg.se. Någon som vet hur jag tar mig dit? Som "belöning" kommer jag att delge alla Sharpsare mina erfarenheter. Tack!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Man trycker på utökad startlistan så kan man se deras 5 senaste resultat och om man trycker på den lilla play knappen så kan man även se loppen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ni har väl sett att två hästar redan strukits.
Avd 4) 4 Moe Svarten och avd 6) 8 Tourbillon. Undrar vad Ludde - mot bakgrund av hans bråk med norska travmyndigheterna - har för kommentar till att två norska hästar strukits inom några timmar från att startlistorna offentliggjorts? ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Nej, de Norska hästarnas starter ligger i lopparkivet precis som de Svenska.
Inte alla dock, men ändå. BL's har 4 av sina 5 senaste där. Citat:
|
|
|
|
#29 |
|
Tack! Som ni förstår tillhör jag en generation, som inte är så IT begåvad.
Nu klarar jag att se de norska loppen - utom de senaste under mars månad. Tack
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banned
|
Någon som vill vara med i V75 bolag?. Vi är 2st just nu och vi kommer vara 4 personer max, ca 1000kr per person, kommer bli spel dem omgångar där man ser värde.
En kunnig travspelare kommer lägga ihop systemet. För mer info inboxa så tar vi detaljerna där. Söker ingen som lämnar efter första omgången. Senast redigerad av trance_error den 2014-03-17 klockan 13:48. |
|
|
|
|
|
|