Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-21, 23:23   #91

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Okej... vilka lopp tror Ni att det är mest sannolikt att det kommer en skräll (under 10%) imorgon? Det är väl det som travspelet går ut på. Lyssnade lite på folk som kollar runt i andra butiker och det verkar som flesta har gjort andelar med få hästar i kallblodet. Själv är man inne på att köra på med så många streck man har råd. Norskvolt och kallblod kan bara bli bananas...
Man kan inte spika en häst som nästan dog och inte startat öå 7 månader
Givet att gardera, trots att den är bäst
Vad säger den är det i morgon?
Gammal 2014-03-21, 23:29   #92
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

Fick besök till jobbet av en bekant till mig som är taxi chaufför, han körde Björn goop tidigare idag till Bromma flygplats. Han bad Björn skriva ner spikar till honom inför imorgon. Han skrev ner 4st.
Avd 1, nr 1
Avd 2, nr 1
Avd 3, nr 3
Avd 5, nr 1

Är på jobbet o skriver från telefonen, orkar inte kolla vilka hästar det e nu.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-21, 23:29   #93

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Okej... vilka lopp tror Ni att det är mest sannolikt att det kommer en skräll (under 10%) imorgon? Det är väl det som travspelet går ut på. Lyssnade lite på folk som kollar runt i andra butiker och det verkar som flesta har gjort andelar med få hästar i kallblodet. Själv är man inne på att köra på med så många streck man har råd. Norskvolt och kallblod kan bara bli bananas...
Guld
Hur ofta vinner lindegrens?
Inte enligt procenten i alla fall
Dessutom vinner han bara med Adielsson

Nalda, kanonhäst
Men överstreckad
Gammal 2014-03-21, 23:53   #94
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Guld
Hur ofta vinner lindegrens?
Inte enligt procenten i alla fall
Dessutom vinner han bara med Adielsson

Nalda, kanonhäst
Men överstreckad
Är nog helt inne på att Oasis Bi får en lätt match imorgon. Endast 8st startande och har en grym spurt att tillgå i slutet när upploppet är det längsta på länge.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-21, 23:57   #95
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Fick besök till jobbet av en bekant till mig som är taxi chaufför, han körde Björn goop tidigare idag till Bromma flygplats. Han bad Björn skriva ner spikar till honom inför imorgon. Han skrev ner 4st.
Avd 1, nr 1
Avd 2, nr 1
Avd 3, nr 3
Avd 5, nr 1

Är på jobbet o skriver från telefonen, orkar inte kolla vilka hästar det e nu.
Är ju inte direkt samma som han har här:
http://www.sofierobeer.com/goops-vinnare/

Senast redigerad av robust den 2014-03-22 klockan 00:13.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-22, 00:00   #96

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1250
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Det lär säkerligen bli en spännande V75-omgång på lördag, då landskampstävlingen i Norge hittills har gett bra utdelning och bjudit på några överraskningar:

År - 7 rätt - 6 rätt - 5 rätt
2008 - 695 985,00 kr - 3 079,00 kr - 207,00 kr
2009 - 120 593,00 kr - 972,00 kr - 73,00 kr
2010 - 519 945,00 kr - 1 981,00 kr - 114,00 kr
2011 - 36 758,00 kr - 212,00 kr -17,00 kr
2012 - 6 292 717,00 kr - 20 630,00 kr - 809,00 kr
2013 - 95 867,00 kr - 617,00 kr - 53,00 kr

Sverige har hittills oftast dominerat och vunnit landskampen, förutom i fjol då det blev delad plats med Norge.

Danmark säger sig kunna vara med i leken denna gång, stämmer säkert.
2009 hade jag flytet och satte sjuan, byggde då systemet runt Ludde som vann 3 lopp. Känns som tråkigt när han inte är med o kör, brukade alltid ha bra chans i Norge. Får sätta tron på Goop denna helg samt hoppas på 10 Oldwildwest i 5:e
neo3000gt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-22, 00:17   #97
robust
Guest

Sharp$:
Standard

I björnkollen låter det faktiskt som att han tror på en bra chans med sin Yankee Blueblood. Har brukar prata så där kryptiskt när han har en bra häst.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-22, 00:20   #98

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Är nog helt inne på att Oasis Bi får en lätt match imorgon. Endast 8st startande och har en grym spurt att tillgå i slutet när upploppet är det längsta på länge.
Spelar ingen roll hur bra favoriten var senast
Borde stå i 9% inte 52%
Vinner han får han göra det, överspelade går jag emot
Det lönar sig i längden
putte64 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-22, 00:22   #99

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
I björnkollen låter det faktiskt som att han tror på en bra chans med sin Yankee Blueblood. Har brukar prata så där kryptiskt när han har en bra häst.
Har också tänkts
Har sett några starter och tyckt det är en skithäst men man måste nog ta med den ändå
Gammal 2014-03-22, 00:25   #100
Banned

Standard

Framför bara infon jag fick, upp till var o en dra slutsatser.
Gammal 2014-03-22, 00:32   #101
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Framför bara infon jag fick, upp till var o en dra slutsatser.
Jag tycker bara att det är bra. Så man kan dra lite olika analyser före och efter loppen.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-22, 02:14   #102

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1429
Standard

jag har ju inte skrivit så många inlägg här utan mest snikläst men här kommer i vilket fall en analys av omgången på momarken! hur som helst så brukar jag för det mesta ha fel så ha det i beaktande.
avd1 När jag såg startlistan så var första tanken som för övrigt nästan alltid är fel jaguar broline absolut knallform och öppnade ju faktiskt rätt bra näst sist att han inte kunde svara nothing but class är han ju ursäkktad för!?
+ Säkert bästa hästen, kan va tillräckligt snabb för att ta sig ut i andra spår?
- Kan bli fast, skör brukar inte göra så många topprestationer i rad snäva svängar bör vara minus chans ca 20-25% antagligen lägre.
Stormysky
+ bra form gick jävligt bra näst sist ursäktad sist hindrad i sista sväng tar nästan säkert ledningen dåligt motstånd om jaguaren blir fast.
-Var nog länge sedan han vann 2140 från ledningen det senaste jag hittat så gav han sig 2012 på 13,9 borde vunnit enligt guiden chans nog +25% nog bäst vinstchans i loppet men man får nog räkna med att han viker ned sig ,
Burning line
+Bäst om form, tände till i mars i fjol
- Formen kanske inte är där. Kusken är inte där!
chans ca 10-15%
övriga
Your highness förståss bästa hästen men känns överspelad Goop kan ju trolla men om om man spikar sig ur loppet så slipper man ju fundera annars utgång på Stormy,
känns som det är hyffsad till stor skrällrisk i loppet den jag har lite känsla för är remee la marc betyder att den är chanslös den som fastnat i skallen men som jag inte har nån känsla för är ultimate lindy vilket betyder att den är stenklar!
Avd2
Så fort som Roxy hill gick sist så ska den inte förlora med ett långt upplopp ! Pedro Bi är ju förståss bra men tyckker han varit lite sådär i ledningen dessutom ska innerspår va lite sämre på 1640 enligt Goop och tydligen är sexan riktigt vass ut så pedro blir förhoppningsvis fast Intrvjuerna med Stall Flemming är lite motsridiga i nån tycker han hästen inte brukar räcka mot sånt här motstånd och i nån är det bästa chansen jag tycker i vilket fall att chansen är mer än 20% och det får bli en dubbel eller trippel utgång av övriga så har 6,7 och 11 istörre chans än strecken!
avd3
Nalda noff är förståss bäst men 0 0 0 och två g:n är ju inge vidare på en favorit Simbruby vann visst ett 2140 lopp 2010 galopp i två sista start tre veckor i rad känns sådär kan nog va ide att måla på eller utgång på nalda som förståss är bäst annars tror jag bästa spelet i loppet är Fleetfoot hanover !
Hade tänkt skriva om alla lopp men får bli en annan gång!
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-22, 02:27   #103

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Välkommen in i gänget.
De flesta av oss har oftast fel.
Vi hoppas bara ha rätt lite oftare än andra, och med lite bättre betalt än genomsnittet
Lycka till

Citat:
Ursprungligen postat av Menvafan Visa inlägg
jag har ju inte skrivit så många inlägg här utan mest snikläst men här kommer i vilket fall en analys av omgången på momarken! hur som helst så brukar jag för det mesta ha fel så ha det i beaktande.
avd1 När jag såg startlistan så var första tanken som för övrigt nästan alltid är fel jaguar broline absolut knallform och öppnade ju faktiskt rätt bra näst sist att han inte kunde svara nothing but class är han ju ursäkktad för!?
+ Säkert bästa hästen, kan va tillräckligt snabb för att ta sig ut i andra spår?
- Kan bli fast, skör brukar inte göra så många topprestationer i rad snäva svängar bör vara minus chans ca 20-25% antagligen lägre.
Stormysky
+ bra form gick jävligt bra näst sist ursäktad sist hindrad i sista sväng tar nästan säkert ledningen dåligt motstånd om jaguaren blir fast.
-Var nog länge sedan han vann 2140 från ledningen det senaste jag hittat så gav han sig 2012 på 13,9 borde vunnit enligt guiden chans nog +25% nog bäst vinstchans i loppet men man får nog räkna med att han viker ned sig ,
Burning line
+Bäst om form, tände till i mars i fjol
- Formen kanske inte är där. Kusken är inte där!
chans ca 10-15%
övriga
Your highness förståss bästa hästen men känns överspelad Goop kan ju trolla men om om man spikar sig ur loppet så slipper man ju fundera annars utgång på Stormy,
känns som det är hyffsad till stor skrällrisk i loppet den jag har lite känsla för är remee la marc betyder att den är chanslös den som fastnat i skallen men som jag inte har nån känsla för är ultimate lindy vilket betyder att den är stenklar!
Avd2
Så fort som Roxy hill gick sist så ska den inte förlora med ett långt upplopp ! Pedro Bi är ju förståss bra men tyckker han varit lite sådär i ledningen dessutom ska innerspår va lite sämre på 1640 enligt Goop och tydligen är sexan riktigt vass ut så pedro blir förhoppningsvis fast Intrvjuerna med Stall Flemming är lite motsridiga i nån tycker han hästen inte brukar räcka mot sånt här motstånd och i nån är det bästa chansen jag tycker i vilket fall att chansen är mer än 20% och det får bli en dubbel eller trippel utgång av övriga så har 6,7 och 11 istörre chans än strecken!
avd3
Nalda noff är förståss bäst men 0 0 0 och två g:n är ju inge vidare på en favorit Simbruby vann visst ett 2140 lopp 2010 galopp i två sista start tre veckor i rad känns sådär kan nog va ide att måla på eller utgång på nalda som förståss är bäst annars tror jag bästa spelet i loppet är Fleetfoot hanover !
Hade tänkt skriva om alla lopp men får bli en annan gång!
Gammal 2014-03-22, 05:55   #104
Banned

Standard

Fan blir inte klok på denna omgång. Har 1 spik klar o det e pedro bi. Funderar också på nr 15 i fjärde, blir det ingen spik på den så blir det mååånga hästar där.
Får sova på saken
Gammal 2014-03-22, 06:05   #105

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5959
Standard

Thomas Dalborg: Hur van är han med sväva kurvor?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td