|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
W är grymt startsnabb, tror kanske inte att den tar sig förbi men vafan, det är tävling, kan man sabba gör man väl ett försök ? Hoppas det i alla fall. - 6 Winmecredit hade en infektion i kroppen i sin senaste start. Han tränade 1.14/1600 meter i måndags och hade låg puls efter det. Hästen är på gång, men jag rankar honom ändå som min tredjechans i loppet. Vi sätter på jänkarvagn och helstängt huvudlag denna gång, säger Frode Hamre. Varför racerbalans på 3e hästen ??? Luktar KAMIKAZE !!!
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2014-03-22 klockan 11:32. |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
|
|
|
|
#139 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#140 |
|
Spår 1 ska inte vara bra på Momarken...
Spiken: Nalda Nof hoppade i combacken men då var det voltstart (hon är svår i volt) Bil är bara plus. Tar spets, första med björn.. Toppchans när västa motbudet ströks.. Utgångar: Gylden Balder är ett unikum. Ruskig kapacitet och då 80% av favoriter vinner i dessa typer av lopp ger jag honom tipset. avd4. Oldwildwest har bra fart för klassen och gynnas av det långa upploppet! K.L.M Buymethemoon var riktigt bra i sin comback och lär vara bättre nu. Spets och leder loppet runt om med klaff Skrällar: Ultimaty Lindy avd1 har en härlig inställning och bra form för dagen. Sänker de flesta med klaff! Invictus ska provas barfota fram ff gg och jänkarvagn ff gg (klart intessant som låg procentare) Horge Kinge stred som en tiger näst senast och gav sig motvilligt. avd4 Hitchock har bra form och inställning. S-snabb, kan hitta till spets om frode trycker av. Rolig "IDE!" DD1. 3 DD2. 1-6 * 100 |
|
|
|
|
|
|
#141 | |
|
Över kort är det inte bra, måste Uffe och Tobbe ladda rejält kan någon köra galopp.
Citat:
|
|
|
|
#142 |
|
Jänkarvagn är väl knappast ett + med dessa snäva kurvor? Eller..?
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Expressens Bengt Adielsson varnar:
"Oldwildwest (V75-5) har blivit försenad i karriären och har som sexåring bara gjort tretton starter. Men nu har bitarna fallit på plats. Senast vann han. Men den uppseendeväckande prestationen gjorde han gången innan. När han svarade för en enorm upphämtning efter galopp. Jag tror att sonen till Love You har våldsam överkapacitet för lägsta klassen i V75. Och har inte en tanke på att gardera honom." Vi får se i em, fågel eller fisk? En av många på mitt system. Har man inte lite för lätt att överskatta en upphämtning efter galopp? |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
Jo, men |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Joo, fast om man testar med jänkarvagn måste man ju tro att det ska funka eller hur? man prövar inte för att man vill att sin häst ska galoppera.
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
1,8 - Nonstop SAS har FORM
2 - Roxy Hills spurt senast oj oj oj oj 5 - Nalda Nof bedste hesten 2,11,13,15 ALLE 12 3,7 - Hitchcock med form i zenit! 11 - Lysende form Extra kupon: 8 2,6 5 5,13 5,8,9,12 3,7 10,11 Game on
|
|
|
|
|
|
|
|