|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Spelade du enbart för V6, doob...?
Snyggt, i vilket fall och detta var du värd efter mycket stolpe ut, för din del...
|
|
|
|
#77 |
|
V4 var det, lite tur men det var han värd
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
65% plats.
Inte i det här loppet, men jag tyckte vi fick överodds. Tyckte atg lirarna som gav 1.57 Det är det här jag tycker är kul med trav Jag hade haltat ner med kryckor till affären, dykt in på lokala syltan för att läsa expressen när jag såg din fråga. Tog 10 minuter att inse att det var spelvärt.
|
|
|
#79 |
|
Bältra Lomen i isbjörns loppet nu var andrahandsfavorit bakom Bro Viking senast. Visserligen andra förutsättningar ändå. Men 20 ggr pengarna just nu. Jag prövar 50 kronor. Rygga på egen risk
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Usch
Borde göra mina oxrulader nu, köttet går ut idag. Men det får bli en halvtimme till i grytan i morgon för hälsans skull. Laphroigh - Rullad = Laphroigh. Ok, karaktär - Laphhroig = det ringer nu... kan inte svara...
|
|
|
#81 |
|
Fantastiskt odds på Harvey du hitta Putte.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Det där var nog den värsta isbjörnen jag sätt på länge. Kallblod alltså.....
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Gävle 7 20140318 V
Lopp: 10 Insats: 890 Hästar: 15 890,00 * 1 = 890 kr On a roll!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lappen69 (+1) |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Ulf tog sin femte ikväll! Helt otroligt
Vinner han nästa så er de helt otroligt
|
|
|
|
#85 |
|
Prylen är att ingen kan oddsätta bättre än jag
![]() Skämt å sido, högst hundra i Svedala kan det. Men det spelar ingen roll när man man lirar, jag såg ett stort överodds. >Eftersom jag tycker du är en trevlig männinska kan du få min tanke. Men jag vet inte ven som vinner...
|
|
|
|
#86 |
|
Sacco Di Soldi nu om minsta form efter vila...
oinkk (+5) |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Naa! Jag hittar en annan vinnare! Ceka körde bort vinsten sist... Nu Örjan upp
|
|
|
|
#88 |
|
7 en väska med pengar!!!!
doob (+5) |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-03-18 Bana: Gävle, omg. 7 Lopp: 11 Spelform: Vinnare Hästar: 8 Mission di Poggio* Vadet gäller startnummer 1 x 150,00 kr Totalt: 150,00 kr
|
|
|
|
|