|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Hade varit intressant att se den hos annan tränare först. Åke Svanstedt försökte tom köpa hästen utan att lyckas. En topptränare hade kanske gjort susen för att få hästen att vilja tävla igen för visst finns det kapacitet.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jag håller med. Sen tycker jag Putte är lite väl hård. Visst leker vi inte följa John men med tanke på att den till och med snackades upp som elitslopphäst 2011 och varit lite av en följetång på v7 är ändå tecken på bra häst. Sen visst, jag håller med dig. Den har varit dålig de senaste året. Men med dom två senaste starterna trodde jag den var på gång igen. Men jag hade fel helt enkelt.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Fan vad fin hon är Ariel Boko, gör aldrig dålig lopp
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8443Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jättelampor sågas direkt om det finns minsta misstanke de är dåliga
Jag älskar när Snoken spikar en Calvados som varit skitdålig i typ 20 starter Det är då vi som ser ALLA lopp kan ta betalt Inte varje gång, men tillräckligt ofta för att det ska löna sig
|
|
|
#35 |
|
LD Ariel Boko - 9,12,15
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Sharp$: 8443Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Ditt spel kan sitta men det är värt att tänka på det
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
En omgång där största favoriten vinner har en genomsnittlig utdelning på 2618kr. En omgång där största favoriten förlorar har en genomsnittlig utdelning på 22626kr.
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|