|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
RST väcker missförtroendeförklaring mot ATG/ST
http://www.travhastagare.se/files/b1...8a3cecd932.pdf
Detta innebär att de som förlorat mest förutom spelarna på ATGs misskötsel under många år till slut har tröttnat, hästägarna vill ha förändring och riktig transparens, inte ATG/ST version. http://www.gamblersvardag.se/rst-har...otum-mot-atgst Senast redigerad av hatten1 den 2014-03-27 klockan 16:53. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Du gör ett fint jobb med hemsidan, tycker jag hittat många ämnen där som engagerar mig.
|
|
|
|
#3 |
|
Man kan inte annat än skratta när man ser intervjun med Östersundstravets VD. Hälften av allt onlinespel via utländska bolag och alla nerdragningar beror på det påstår han.
Utländska spelbolag erbjuder väl till att börja med inte spel överhuvudtaget till lopp i Östersund annat än när dom är lunch/huvudbana och då bara till 4 lunchlopp alternativt 6/7 lopp när dom har V6 eller sin V75 dag. Östersund har 25 tävlingsdagar i år och många av tävlingsdagarna är eftermiddagstrav/saxbanetrav och breddtrav på lördagskvällarna. Vad jag vet finns det inget spelbolag överhuvudtaget förutom atg som erbjuder spel till dessa lopp. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Vet inte om de fortfarande är med i matchen. Mycket trevliga, men lite äldre, tror inte de har koll på sånna grejer.
|
|
|
|
#5 |
|
Klart att utländska bolag tar en betydande del av kakan för svensk travsport. Tror en hel del av spelarnas pengar försvinner till utlandet, därmed inte sagt att det uteslutande är travspel spelarna lägger pengar på. De flesta här spelar ju på allt och erbjuds bättre villkor utomlands kan man överge ATG för andra bolag och sporter.
putte64: Kolla fakta innan du yttrar dig, snälla! |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Hur många lopp på Östersund är konkurrensutsatta ? Ser inte en massa odds på bookisar mot den banan. Alla känner av konkurrensen, men 50% tror jag är att ta i i överkant. Men du har rätt i att jag inte kollat det, men jag ser ju varje dag vad som går att lira på på nätet.
|
|
|
|
#7 |
|
Tänkte mer på att du tror dig veta vilka som jobbar där, ursäkta otydligheten.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
Därför är nätbolagen bara ett alternativ på längre sikt för dom som förlorar pengar hos dom och för storspelarna är det absolut inget att tänka på. |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
VD, sportchef och vad det nu är för titlar de har bjöd in mig eftersom de aldrig sett någon älska sporten mer än jag. Och det var på kongressen lör-sön Elitloppshelgen. Som 08 är jag sällan där, men var där i höstas och rensade FETT. 10+ efter att ha brännt 6 lakan på en kväll ![]() Och sabbat Jannes soffa när fettot dök ner för sömn :-)
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2014-03-27 klockan 10:55. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Istället så har vi ännu ett exempel på det som det tyvvär finns alltför många av inom travet. Människor som skyller ifrån sig på andra istället för att jobba för en förbättring. Tröttsamt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Ett resursslöseri utan dess like att inte använda sig av denna plattformen för bolagsspel dagligen! ![]() Samt alla dessa speltillstånd som ATG har fått beviljat för flera år sedan & även nu senast i höstas av riksdagen som man nu inte använder sig av för att införa nya spelformer. Detta trots att omsättningen sjunker totalt sett på befintliga spelformer! |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Finns inga sånna planer Helt sjukt
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Se inlägg nr. 15 i https://www.sharps.se/forums/trav-gal...ndelsspel-v86/ |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Men hag fick ett fett nej i mailen och jag hittar inte på...
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|