|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Är du efterbliven på riktigt? Jag gav killen lite cred för att jag tyckte han skrev ett bra inlägg och var rätt ute i de flesta loppen...men du lyckas få det till att jag försöker klappa mig själv på axeln?? Herregud...
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Citat:
Däremot ber jag att få gratulera dig till gårdagens utomordentligt snygga V75 vinst. Om jag förstod det rätt hade du streckat för endast 7 rätt. Det däremot var snyggt! GRATTIS! ![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Jag tyckte han bidrog med ett väldigt träffsäkert inlägg, sen var det inga stora pengar idag...men skitsamma. Skrällen hävdar jag var riktigt snygg att lyfta fram på 3 streck samtidigt som man baissar de 2 mest streckade i samma lopp. Jag hade aldrig hittat den skrällen själv idag. Tycker man ska uppmuntra när någon bidrar även om den personen inte har rätt i alla lopp.
Tack för gratulationen. Den satt fint igår, ja! *stridsyxa nergrävd* |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Vad betyder smileyn "Holms"?
|
|
|
|
#96 | |
|
Citat:
Såg nån som berömde mina ideer, tack så mycket. Att jag inte hade med jitanes på dubbeln var för att regina var roligare hehe
|
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Gå in på Boone's Corner här på sharps och läs tråden som handlar om Rekat och Klart så förstår du sen
![]() Edit: https://www.sharps.se/forums/boones-c...atochklart-se/ Varsågod Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+1) Senast redigerad av LeBanner den 2014-03-30 klockan 20:22. |
|
|
|
|
|
|
|