|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V5 Åby 3/4
Någon som har något till Åby ikväll ?
|
|
|
|
#2 |
|
American Idol kan väl knappast förlora sista V5 avd, men väldigt stor favorit......
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banned
|
Känns som det är v4 på åby, american idol vinner med 50, avd 5. Men stor favorit.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banned
|
Skräll kanske Cannavaro Ås? Spets o slut?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har vi något matnyttigt i resterande ?
|
|
|
|
#7 |
|
Jag brukar inte förorda spel på några Goophästar, men 8 Tivoli i avd 3 möter betydligt enklare motstånd än hon brukar. Visserligen årsdebut och värdelöst spår, men skulle hon få rätt lopp kan det mycket väl bli så att Björn gungar in henne till seger.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Palermo Ceasar en tänkbar spik -kommer från vinst och form i antågande, har slagit klart värre gäng än detta - är ju en kanon i grunden...
Visserligen var dessa vinster hos i Åkes regi - men, kanske Anders nu fått till det...? Är en 16% i nuläget och detta är mumma...
|
|
|
|
#9 |
|
Ingen som har nått bra tips i lopp 4? känns som en helgardering men blir lite dyrt!
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
I V5-1 klarar du dig långt med 2, 4 och 7...
I V5-4 klarar du dig långt på 9, 12 och 13... Lycka, till!
|
|
|
|
#13 |
|
Tack, v5-4 menade jag såklart
Vad tror ni om Dream duo? 13% känns rätt lågt och många kommer nog spricka om den vinner!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kapabel häst som var ute i riktigt tuffa gäng under hösten, 5 starter i V75 då, men distansen känns väl lite tveksam. Jag har uppfattningen att den är mer stark än snabb, men om man vill gardera favoriten är den given. Känns dock heller inte som det är något riktigt flyt för Veijo för tillfället.
|
|
|
|
|
|
|
|