Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-09, 12:16   #46
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
det är väl lite det hon är. Tycker hon brukar vika ner sig ganska snabbt om det kommer nån fort. tror dock hon vill köra i spets ikväll just
Om du tror att det inte blir körning så gå för Jt eller Isinbajeva
Jt har inte vunnit på distansen på 6-7 försök, kanske blir första idag vem vet.
Valet för mig stod mellan Isinbajeva och Örjan, jag valde Örjan. Blir bike på för Örjan också.

Är samtidigt lite orolig för att Global Oasis är lite understreckad, 1% just nu.

Senast redigerad av trance_error den 2014-04-09 klockan 12:29.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 12:39   #47

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Om du tror att det inte blir körning så gå för Jt eller Isinbajeva
Jt har inte vunnit på distansen på 6-7 försök, kanske blir första idag vem vet.
Valet för mig stod mellan Isinbajeva och Örjan, jag valde Örjan. Blir bike på för Örjan också.

Är samtidigt lite orolig för att Global Oasis är lite understreckad, 1% just nu.
Spika från bakspår på kort distans när banorna är självspringande försöker jag undvika. Håller med om global oasis. Kanske snabbast av dem alla från start.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 12:42   #48
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Spika från bakspår på kort distans när banorna är självspringande försöker jag undvika. Håller med om global oasis. Kanske snabbast av dem alla från start.
Gillar inte heller att spika bakspår och kort distans, men eftersom det finns så många startsnabba på framspår så räknar jag med körning där framme, bygger det mesta kring det.
Plus att Örjans häst är inte så dålig som man kan tro. Slog hyffsade hästar senast, förvisso 2140 men hästen har form. Han har rygg på startsnabba hästar så behöver inte hamna alltför snett på det.

Du kan ha rätt att Isinbajeva bara vinner, men jag tar den som är lite mindre streckad.

Senast redigerad av trance_error den 2014-04-09 klockan 12:54.
Gammal 2014-04-09, 13:05   #49

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Gillar inte heller att spika bakspår och kort distans, men eftersom det finns så många startsnabba på framspår så räknar jag med körning där framme, bygger det mesta kring det.
Plus att Örjans häst är inte så dålig som man kan tro. Slog bra hästar senast, förvisso 2140 men hästen har form.
hästen är absolut tillräckligt bra. men även med hyfsat hårda öppningar så tenderar de där framme att stå till mål
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 13:36   #50

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 2260
Standard

Citat:
Plus att Örjans häst är inte så dålig som man kan tro. Slog hyffsade hästar senast, förvisso 2140 men hästen har form. Han har rygg på startsnabba hästar så behöver inte hamna alltför snett på det.

Du kan ha rätt att Isinbajeva bara vinner, men jag tar den som är lite mindre streckad.

oj det luktar som detta kommer från Vi Tippa...
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 13:39   #51

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zamora_79 Visa inlägg

Flesta inne på körning från start i detta lopp, så även Spelvärde

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 13:39   #52
Banned

Standard

Citat:
Vad tror du om loppet?
Studera loppet sen kom o snacka
Gammal 2014-04-09, 13:53   #53

Helges avatar

Standard

Något helt annat... :(

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18692392.ab

"– ”Marre” har verkligen varit pigg och glad i träningen och känts jättefin fram tills dess att han har börjat betäcka mer. Tyvärr har han fått lite reaktioner av dubbelarbetet och kan därför inte starta på fredag. Det har helt enkelt blivit för stora påfrestningar och det sliter på hans kropp med att både träna och att betäcka för fullt."

Senast redigerad av Helge den 2014-04-09 klockan 13:57.
Gammal 2014-04-09, 14:21   #54
Banned

Standard

1 till start på valla ikväll.Reven som kommer att tävla barfota ro, norskt huvudlag.Han ska även gå i j-vagn.kommer vi till ledningen så körs han där

Fredrik B
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+3)
Gammal 2014-04-09, 14:37   #55

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 581
Standard

Enligt ägaren ska Arazi inte laddas för spets utan få lopp i kroppet inför en v75-start den 26:e. Spurtar ju dock alltid kanon, så säkert inte chanslös, men verkar inte laddas framåt iaf...

Citat:
Ursprungligen postat av Farnod Visa inlägg
Arazi Boko bör ha god chans att bli släppt till spets och leda runt om. Gått bra efter vila tidigare och dom tar bara ut hästen på åby när dom förväntar sig en bra presation då ägarna bor i trakterna. Kolla Statistiken.
Freeman T Porter är helt klart kapabel. Hade vunnit felfri nästsenast på V7.

Utility Bus är hästen med störst vinstchans i omgången.
Leo On Line lär inte bråka i spetskörningen då hästen bara har en speed.
enaldi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 14:49   #56

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Curtsy Hanover (Johan Untersteiner) gör debut på svensk mark. En fin häst som nog gör ett bra lopp direkt men så här i första starten ligger vi ändå lite lågt, säger Roger Walmann.

Nog fasen ligger dom lågt och ska tydligen släppa.

MEN

bakom kulisserna

"Roger har kört henne själv i jobben och hon har bara lämnat sina
träningskompisar i träningen och Johan Untersteiner har pratat sig varm om henne länge och sagt att det är en "bössa" så man håller henne riktigt högt i stallet! Nu ligger man dock lågt i årsdebuten och hon ska smygas i ryggar, men med lucka till slut blir vi inte förvånade om hon vinner direkt och Roger tror att hon kommer matcha kulltoppen under året."

Jag tar med den redan i årsdebuten och denna ska bli kul att följa kommande starter.

Gammal 2014-04-09, 15:10   #57

Standard

Citat:
Vad tror du om loppet?
Studera loppet sen kom o snacka
Ärligt så tror jag Johan U laddar och svarar ut JT för att sedan släppa till stall kamraten, Alltså jag säger inte att Örjan inte kan vinna visst kan han det om dom kör, men grejen är att det jag läste va exakt det som dom skrev, bara några små förändringar från din sida.. men men skit samma du e inte den ända här inne som gör så...
Gammal 2014-04-09, 15:16   #58
Banned

Standard

Citat:
Ärligt så tror jag Johan U laddar och svarar ut JT för att sedan släppa till stall kamraten, Alltså jag säger inte att Örjan inte kan vinna visst kan han det om dom kör, men grejen är att det jag läste va exakt det som dom skrev, bara några små förändringar från din sida.. men men skit samma du e inte den ända här inne som gör så...
Har inte läst vitippa, kanske dem har rätt för en gångs skull haha
Gammal 2014-04-09, 15:25   #59

Standard

[QUOTE=trance_error;334008]Har inte läst vitippa, kanske dem har rätt för en gångs skull haha[/QUOTE

Gammal 2014-04-09, 15:28   #60
Banned

Standard

Citat:
Tar Isinbajeva spets så är mycket vunnet och ett givet spikförslag, men frågan är om den kommer dit, 2 och 3 är snabba ut, luktar lite körning här?
Isf tror jag Örjan plockar ner dem på upploppet.
Skrevs för 2 dagar sen, hade vitippa kommit ut med tips?
Svara

td