|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Gävle 04/04-14, Travsnack...
Ingen tråd - här är en, om inte för att reta de andra icketravarna på forumet, hehe...!
Shoot!
|
|
|
|
#2 |
|
Ganador bara vinner - urstark! Princen överskattad! Van Morrisson i första blir livsfarlig på rulle - pass upp...!
DD: 4 1, 5
YNWA --------------------------------------------------- Sverige är förlorat - välkommen kaos! Senast redigerad av Fulsprit den 2014-04-04 klockan 18:51. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
1) 1,3,5,7
2) Spik 1 3) 5,12 4) 3,5,6,7,9 5) 1,4,8 6) Spik 3 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
En snabbt ihopkastad V64a som känns favoritbetonad..
1: 7 2: 1 3: 5 4: 5,7,9 5: 1,2,4,8,11,12 6: 3,5,12 Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Och jag tror stenhårt på att Nobel Launcher tar plats
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Väldigt fin sort den Robban hade här... Mycket fin!
|
|
|
|
#12 |
|
Känns givet att gardera hallsta på Dubbeln.. rino dox??
Highspeed call spik i DD2? På v4 Bolt Boko SOS? |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vet någon hur det går för Kaj Widell??
Han gick ju in i väggen i slutet av förra året.. sen har man inte hört något! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ja, det var ju en promenad i parken för Prinsen, helt okörd - såg fin ut!
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vad fan tänker Jansson med? Sicken idiot...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ja jisses så enkelt, var väl ungefär som en promenad på stallbacken...
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
det var det märkligaste loppet jag sett på länge ingen styrde ut i tredjespår förrän i sista kurvan typ,inför parkeringsböter
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fan trode Faksen Jr skulle göra bra lopp, men den var skitdålig.
Såg ingen värde i Hallsta(spik på V6) på DD mot tex 3 eller 5 Nya tag imorgon Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Landgren som satt i fjärde utv med Rino Dox vägrade gå iväg i tredjespår, slutade med att hästen pullade sig i gallopp, vilken lallarkusk
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Då gick inte det, Tänkte skriva att jag får/fick 9 st 6or om Trailing Edge vann.
Och 9 x 74 kr = 666 kr...typiskt. ![]() Det blev nu när Rocket Zett vann, 3 st V64 och 1 st V6. / Hann ej lämna in fler system men helt okej och både lite spelpengar och aldrig fel med lite framgång så man kan få lite bättre självförtroende när man ska tippa.. )
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Oj, oj, oj - här visste han att det var toppform...! Mycket bra prestation av den alltid lika ödmjuke Redén - jag gillar honom, trots att han manglade sönder en av mina ideéer...
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vad är minigränsen för utdelning på 5or? Idag ger den 9kr, är ju ett jävla skämt
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Haha ''allmän oreda'' , ja det kan jag skriva under på
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nä jag kan inte klappa mig på magen efter kvällens omgång. Gick käpprätt åt skogen. Inga igenkännbara kusknamn och kändes som en hel drös med trippande kallblod. Nya tag imorgon! Natti natti folkens
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
/ Är själv snart inne i drömmarnas värld! ![]() Hoppas att drömma fram några vinnare till V75an i morgon.. ZZzzzz
Flickepojken (+2) |
||
|
|
|
|
|
|