|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vad fan tänker Jansson med? Sicken idiot...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ja jisses så enkelt, var väl ungefär som en promenad på stallbacken...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
det var det märkligaste loppet jag sett på länge ingen styrde ut i tredjespår förrän i sista kurvan typ,inför parkeringsböter
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fan trode Faksen Jr skulle göra bra lopp, men den var skitdålig.
Såg ingen värde i Hallsta(spik på V6) på DD mot tex 3 eller 5 Nya tag imorgon Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Landgren som satt i fjärde utv med Rino Dox vägrade gå iväg i tredjespår, slutade med att hästen pullade sig i gallopp, vilken lallarkusk
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Då gick inte det, Tänkte skriva att jag får/fick 9 st 6or om Trailing Edge vann.
Och 9 x 74 kr = 666 kr...typiskt. ![]() Det blev nu när Rocket Zett vann, 3 st V64 och 1 st V6. / Hann ej lämna in fler system men helt okej och både lite spelpengar och aldrig fel med lite framgång så man kan få lite bättre självförtroende när man ska tippa.. )
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Oj, oj, oj - här visste han att det var toppform...! Mycket bra prestation av den alltid lika ödmjuke Redén - jag gillar honom, trots att han manglade sönder en av mina ideéer...
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vad är minigränsen för utdelning på 5or? Idag ger den 9kr, är ju ett jävla skämt
|
|
|
|
|
|
|
|