|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Kash's Cantab mot Formula One ser ut som en vettig tvilling. Lär inte bli favoritkomb heller. Spelas!
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Går det undan i början borde väl även By Air med på systemet? 5 % är ju snuskigt lite även om det kan ändras!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
![]() Nu möter hon sju hingstar o valacker. Du var inne på 1,3 och 6. Lägg din energi på dessa och slösa inte bort den på stona i denna avdelning. Du har alldeles för mycket kunskap på hästfronten. Fokusera på det viktiga!
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Klart ston kan vinna mot valacker och hingstar. Den stora frågan är om Jeepster har utvecklats tillräckligt i vinter för att vinna direkt i bronsdebuten. Går inte riktigt att bedöma utifrån de lopp hon gjort hitills i år.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ett av mina ston vann ett 10-tal lopp över hingstar o valacker i Sverige. Fler i Finland. Ingen behöver komma med en nybörjarkurs i den frågan.
Men Jeepster ser inte ut att vara färdig att vinna V75-6 på lördag. Hon var tvåa i Klass !! finalen i november bakom Tore. Vann ett Breeder's Crown semi och V75 Klass II i höstas. Tjänade 1/2 miljon förra året. Hon har potential. Men jag tycker inte att hennes vinst i MälardalsCupen senast gör att jag streckar henne. Jag tror, att Ponziopilato och Castor Boko är 20 m bättre än Jeepster just nu. På lördag vet vi. Om jag har fel kommer jag att och för egen del
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
Om Ponzio sitter fast och Castor Boko, som vanligt, underpresterar på "bortaplan" så blir det hårt över mållinjen... |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Solvato barfota runt om ffg och jänkarvagn ffg. Det har Veijo sagt kommer ge jätteeffekt den dag det blir av och nu tycks det vara dags. Med tanke på att Formula One får ca 70 procent av insatserna i loppet är det jätteläga att ta betalt för skulle det ge den effekt Veijo pratat om så lär det vara försent efter lördagens start att få spelvärde på den.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Vad hände med Dante Boko i senaste starten ?
Såg ut som att han inte ville vara med i loppet. Såg inte trött ut sista 150. Någon som vet ? |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8424Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Formula One gick 10.4 i sin årsdebut förra året.
Solvato har gjort ett bra lopp i Sverige, 12.2 på Örebro. Man ska alltid se upp när det blir racerbalans, men Solvato måste bli otroligt mycket bättre om han ska duga. Citat:
|
|
|
|
#73 |
|
Klass 1 jättesvårt, eller ?
Tintin är given men sedan då, gardera eller spika ? |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Harvey Tornado + Formula One måste väl vara givna spikar oavsett. Jag struntar verkligen i procenten bara dom vinner.
Harvey vann åkandes i dödens senast på bra tid. Lär bli släppt till ledning eller vinner från dödens på samma sätt igen. Formula One? Hästen möter verkligen skräp! Skulle möjligen vara om Ludde får ett bryt med Kaffir Face men ändå. Galopp emot enbart! |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Solvato vet jag inte vad man kan säga om. Var väl otroligt överspelad varje gång han mötte lite motstånd förra året och inte vann hann ihjäl sig direkt när det blev lite hårdare konkurrens.
Veijo kanske känner att det finns otrolig potential i hästen men är själv aldeles för dålig för att få ut något av det. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+1) |
|
|
|
|
|
|
|