Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-08, 16:40   #61

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Kash's Cantab mot Formula One ser ut som en vettig tvilling. Lär inte bli favoritkomb heller. Spelas!
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-08, 19:51   #62

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Går det undan i början borde väl även By Air med på systemet? 5 % är ju snuskigt lite även om det kan ändras!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-08, 19:52   #63

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Har kollat på Jeepsters 10 senaste auto framspår starter, den har bommat ledningen 2 ggr endast. Kom jämsides då med Global Oasis och Todays Butterfly innan kurvan. Resten av gångerna har den tagit spets strax innan kurvan.
Varför lägger du ner så mycket energi på Jeepster? Hon har slagit ston i de två senaste starterna. Gången innan hoppade hon i ett 10 000 kronorslopp.

Nu möter hon sju hingstar o valacker. Du var inne på 1,3 och 6. Lägg din energi på dessa och slösa inte bort den på stona i denna avdelning. Du har alldeles för mycket kunskap på hästfronten. Fokusera på det viktiga!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-08, 19:56   #64

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Går det undan i början borde väl även By Air med på systemet? 5 % är ju snuskigt lite även om det kan ändras!
By Air startar nu för sjunde gången i rad på V75. Han har gjort bra ifrån sig. Självklart har han bra chans.
Gammal 2014-04-08, 20:07   #65

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Varför lägger du ner så mycket energi på Jeepster? Hon har slagit ston i de två senaste starterna. Gången innan hoppade hon i ett 10 000 kronorslopp.

Nu möter hon sju hingstar o valacker. Du var inne på 1,3 och 6. Lägg din energi på dessa och slösa inte bort den på stona i denna avdelning. Du har alldeles för mycket kunskap på hästfronten. Fokusera på det viktiga!
mackpeter (+2)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-08, 21:31   #66

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:

Du kommer med den gamla vanliga klyschan att nu går det inte när ett sto ska möta hingstar o valacker. som alla med lite kunskap om trav vet så händer det titt som tätt att bra ston slår hingstar o valacker. Kommer Jeepster som är en väldigt bra spetshäst förbi de invändiga här så kan den rinna undan. den biter ifrån sig bra i spets men är dock oprövad på sprint. Den bör dock inte ta sig förbi pave the way som kan lägga iväg rejält ifrån start
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-08, 21:50   #67

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Klart ston kan vinna mot valacker och hingstar. Den stora frågan är om Jeepster har utvecklats tillräckligt i vinter för att vinna direkt i bronsdebuten. Går inte riktigt att bedöma utifrån de lopp hon gjort hitills i år.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-08, 23:34   #68

Standard

Ett av mina ston vann ett 10-tal lopp över hingstar o valacker i Sverige. Fler i Finland. Ingen behöver komma med en nybörjarkurs i den frågan.

Men Jeepster ser inte ut att vara färdig att vinna V75-6 på lördag. Hon var tvåa i Klass !! finalen i november bakom Tore. Vann ett Breeder's Crown semi och V75 Klass II i höstas. Tjänade 1/2 miljon förra året. Hon har potential. Men jag tycker inte att hennes vinst i MälardalsCupen senast gör att jag streckar henne.

Jag tror, att Ponziopilato och Castor Boko är 20 m bättre än Jeepster just nu. På lördag vet vi.

Om jag har fel kommer jag attoch för egen del
Gammal 2014-04-08, 23:55   #69

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ett av mina ston vann ett 10-tal lopp över hingstar o valacker i Sverige. Fler i Finland. Ingen behöver komma med en nybörjarkurs i den frågan.

Men Jeepster ser inte ut att vara färdig att vinna V75-6 på lördag. Hon var tvåa i Klass !! finalen i november bakom Tore. Vann ett Breeder's Crown semi och V75 Klass II i höstas. Tjänade 1/2 miljon förra året. Hon har potential. Men jag tycker inte att hennes vinst i MälardalsCupen senast gör att jag streckar henne.

Jag tror, att Ponziopilato och Castor Boko är 20 m bättre än Jeepster just nu. På lördag vet vi.

Om jag har fel kommer jag attoch för egen del

Om Ponzio sitter fast och Castor Boko, som vanligt, underpresterar på "bortaplan" så blir det hårt över mållinjen...
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 10:25   #70

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61677
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Kash's Cantab mot Formula One ser ut som en vettig tvilling. Lär inte bli favoritkomb heller. Spelas!
Solvato barfota runt om ffg och jänkarvagn ffg. Det har Veijo sagt kommer ge jätteeffekt den dag det blir av och nu tycks det vara dags. Med tanke på att Formula One får ca 70 procent av insatserna i loppet är det jätteläga att ta betalt för skulle det ge den effekt Veijo pratat om så lär det vara försent efter lördagens start att få spelvärde på den.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 10:59   #71

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Vad hände med Dante Boko i senaste starten ?
Såg ut som att han inte ville vara med i loppet. Såg inte trött ut sista 150.
Någon som vet ?
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 11:07   #72

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8424

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Formula One gick 10.4 i sin årsdebut förra året.
Solvato har gjort ett bra lopp i Sverige, 12.2 på Örebro.
Man ska alltid se upp när det blir racerbalans, men Solvato måste bli otroligt mycket bättre om han ska duga.

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Solvato barfota runt om ffg och jänkarvagn ffg. Det har Veijo sagt kommer ge jätteeffekt den dag det blir av och nu tycks det vara dags. Med tanke på att Formula One får ca 70 procent av insatserna i loppet är det jätteläga att ta betalt för skulle det ge den effekt Veijo pratat om så lär det vara försent efter lördagens start att få spelvärde på den.
Gammal 2014-04-09, 11:08   #73

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Klass 1 jättesvårt, eller ?
Tintin är given men sedan då, gardera eller spika ?
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 11:22   #74

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 315
Standard

Harvey Tornado + Formula One måste väl vara givna spikar oavsett. Jag struntar verkligen i procenten bara dom vinner.

Harvey vann åkandes i dödens senast på bra tid. Lär bli släppt till ledning eller vinner från dödens på samma sätt igen.

Formula One? Hästen möter verkligen skräp! Skulle möjligen vara om Ludde får ett bryt med Kaffir Face men ändå. Galopp emot enbart!
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 11:22   #75

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Solvato vet jag inte vad man kan säga om. Var väl otroligt överspelad varje gång han mötte lite motstånd förra året och inte vann hann ihjäl sig direkt när det blev lite hårdare konkurrens.
Veijo kanske känner att det finns otrolig potential i hästen men är själv aldeles för dålig för att få ut något av det.
mackpeter (+1)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td