|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | |
|
Citat:
En sak är i alla fall säker och det är att Veijo har under årens lopp förbättrat flera hästar dramatiskt vid den här typen av balansändringar. Tror det är ca 1,5 år sedan senaste konkreta exemplet. Det var när han plockade av alla skorna ffg på Dream Duo i att långlopp på V75. Hästen var långt ifrån favorit men satte svenskt rekord och vann mycket enkelt. |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Vad gör man i sista. Distansen talar ju inte direkt emot Archangel och jag tror nästan att han kan vinna åkandes. Trodde han skulle bli megalampa igen men kanske inte blir så superstor favorit.
Lutfi bakom en hoppjärka som spik från bakspår i sista loppet känns dock nästan lite för spännande. Som bäddat för hjärtinfarkt. Eller egentligen inte. Man vet ju hur det går. Spikar man galloperar den. Garderar man med många vinner han med hundra. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8424Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Som HT var senast är han första häst, men här finns många snabba inanför.
Det finns en risk att han blir hängande eller måste backa, och då är han sårbar. Från 6e hamnade han långt bak och blev 3a, trots att han avslutade helt Ok. Motståndet är dessutom mycket bättre nu än senast. Han kommer bli storfavorit, men jag ser bara häx i spåkulan. Citat:
|
|
|
|
#79 |
|
Banan lär vara självspringande så ingen lär släppa spets och Tornado kan hamna rätt vingligt på det tror jag. Bäst kanske han är men tycker nog att gardering känns given. Kan få en svettig inledning.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Archangel AM kan hoppa när som helst i loppet, så den kan man inte gå på. Tycker Arn Hammering har en utvecklingskurva som pekar åt rätt håll. Höll bra från dödens senast och möter inte värre hästar nu. Men, vart hamnar han från start ? Kan bli en jobbig inledning. Maverick Man med lopp i kroppen och bra spår är given.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Så länge Formula One inte är struken behöver loppet inte studeras. I alla fall inte om det är vinnaren man letar efter.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Tur man började läsa på tidigt, för denna veckas sjua ser lurig ut.
Har plöjt igenom första avdelningen. Loppet står helt klart mellan de fem första spåren. 6. kråk plus. Vinner inte mot speedigare hästar. 7. okej på landbyggden men inte v75 8. tröging som lär få en alldeles för tuff resa. Svag senast. 9. startar ofta, tveksamt att det är rätt melodi. klent motstånd senast 10. sto.. 11. den enda jag kan tänka mig från bakspår. kräver tempo 12. fel läge bara sex lopp kvar
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Avd2 kommer det bli gardering Temperament har varit 2:A efter B.B.S.Sugarlight 2ggr
Harvey Tornado & Tintin Avd3 Stenklar Formula One Avd7 Maverick Man vann direkt efter vila.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Kommit till andra avdelningen i strävan att bli rikare. Här var det lättare. Alla 12 hästarna. Den enda som sticker ut är åldringen Temperament. Även Luddes stänkrädda häst blir intressant på strecken.
Tredje spik Formula One |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Sharp$: 8424Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Den som verkligen sticker ut är Tintin.
Men det är inte hans distans, chans endast vid överpace
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2014-04-10 klockan 09:49. |
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Svår omgång! Blir bra betalt på lördag tror jag. Spikar i nuläget två hederliga spets-och-slut-hästar! Formula One och Jeepster
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Är också inne på Freja Sund! Toppform minst sagt och den kan bara vara klar från springspåret! Möjlig chansspik i annars öppet lopp...
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Citat:
Avsluta kan den verkligen
|
|
|
|
|