|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Blir bara DD idag.
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-04-08 Bana: Östersund Spelform: Dagens Dubbel, omg. 195 Avd Ordinarie hästar 1 5 Elles W.Fill 2 3 Valuable Sensation Vadet gäller startnummer 1 x 48,00 kr Totalt: 48,00 kr Kvittonummer: |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tjena ny här. svår omgång här på min hemma bana ,men här är mina luringar
avd1 11-4 2 9-4 3 10-2 4 13-2 5 11-12 6 här tror jag 7 trottningen vinner |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Varit ute hos Ove idag....Björn skall han elda på så länge lampan lyser,Quite körs invändigt.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ser att våran banmästare lyckats med banan igen.den där mannen skulle inte ens platsa som byfåne i sveg.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Håller mig också endast till DD idag. Hoppas den är mer barmhärtigt igår.
Avd Ordinarie hästar 1 5 Elles W.Fill 2 10 Solöns Rangel 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Avd Ordinarie hästar 1 10 Northern Spy 2 10 Solöns Rangel 1 x 40,00 kr Totalt: 40,00 kr Avd Ordinarie hästar 1 6 Once in a While 2 10 Solöns Rangel 1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
testar tvilling i första på 3-2
2an bör ta spets o vill säkert släppa till 3an, som bör hålla ut de andra.. 61 ggr insatsen just nu e bra odds
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Haha får hoppas den sitter nudå, inga garantier alls här
men chansen bör vara högre än oddset och det är ju det man vill åt =)
|
|
|
|
#25 |
|
Ruttet dålig 2an var.... herregud, trots barfota.. får hoppas det var banan lr ngt?
6an var bättre än jag trodde, bra insats!
|
|
|
|
#26 |
|
Oj.. tror jag hittat sveriges sämsta kusk.. Marcus Lindgren.. spela aldrig hans hästar när han kör själv!
Stefan Persson, Fredrik Persson = elitkuskar jämförelsevis Är väl så att Lindgren dessutom endast kör preparélopp när han själv kör! Senast redigerad av alle den 2014-04-08 klockan 19:46. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vem är Jomar Blekkan, någon att lägga på minnet?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Och nu är det en häst som kollapsar på öresund.. fan vilken tråkig travkväll detta blev :(
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jomar Blekkan är en av Norges mest meriterade kuskar genom tiderna, han är nog mest känd som kusk åt ett av Norges absolut bästa kallblod någonsin, Bork Rigel. Den startade väldigt frekvent på svenska V75 och tog många segrar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) |
|
|
|
|
|
|
|