Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-06, 18:41   #1
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1104
Standard

V75 12/4 Jackpott


Ska bli intressant o se vad Navigator Sib och Temperament hamnar på för procent, båda med bra spår och bra lopp i senaste starten.
Claes Boko sitter fast?

Orione Spin och Fuzz kommer säkerligen bli överstreckade, båda med 8:e spår, tror inte mycket på dem, speciellt Fuzz.

Avd 3. Dileva Käll måste sträck såsom den sprang sist, Formula One årsdebut behöver nog lopp i kroppen.

Avd 5. Intressant med Bearhawaiii, sänkte sitt rekord sist, bra spår och 3 lopp i kroppen.

Avd 6. Ponziopilato Stra med spår 1, kan sitta fast. Jeepster spets o slut?

Avd 7. Archangel Am kan nog också gå att fälla, bakspår och galloprisk, men kapacitet finns det gott om.

Känns som en väldigt intressant omgång då man kan fälla några favoriter.

Senast redigerad av trance_error den 2014-04-07 klockan 23:27.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 18:48   #2
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5731
Standard

Sem Jafet, F One, B Hawaii får bli söndags spikarna
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 19:25   #3
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Blir så sjukt stressad av att det snart är 15 april!
Datumen bara flyger fram på denna sidan, man/jag blir ju helt snurrig
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 19:34   #4
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Ska bli intressant o se vad Navigator Sib och Temperament hamnar på för procent, båda med bra spår och bra lopp i senaste starten.
Claes Boko sitter fast?

Orione Spin och Fuzz kommer säkerligen bli överstreckade, båda med 8:e spår, tror inte mycket på dem, speciellt Fuzz.

Avd 3. Dileva Käll måste sträck såsom den sprang sist, Formula One årsdebut behöver nog lopp i kroppen.

Avd 5. Intressant med Bearhawaiii, bra spår och 3 lopp i kroppen.

Avd 6. Ponziopilato Stra med spår 1, kan sitta fast. Tror mer på Jeepster här.

Avd 7. Archangel Am kan nog också gå att fälla, bakspår och galloprisk, men kapacitet finns det gott om.

Känns som en väldigt intressant omgång då man kan fälla några favoriter.
Glöm inte Formula Ones årsdebut förra året, den gjorde sitt bästa lopp 2013 då...
Alla hästar fungerar inte på samma sätt och behöver lopp i kroppen, en del är lite tvärt om.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 19:44   #5
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1372


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Blir så sjukt stressad av att det snart är 15 april!
Datumen bara flyger fram på denna sidan, man/jag blir ju helt snurrig
Det är bara början, när det riktigt tar fart då gäller det att hålla i något hårt om man skall hinna med
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2)
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 19:47   #6
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

kanske varulv kommer med nån bra info om hästen, just nu spik får mig.. värsta konk. har bakspår.. hoppas den vinner
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 19:48   #7
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1372


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Sem Jafet, F One, B Hawaii får bli söndags spikarna
Lördag
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 19:58   #8
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bokis29 Visa inlägg
Det är bara början, när det riktigt tar fart då gäller det att hålla i något hårt om man skall hinna med
Hahaha!! Bra och veta

Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 20:02   #9
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5731
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bokis29 Visa inlägg
Lördag
Haha söndag idag
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 20:55   #10
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1104
Standard

fel.....
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 21:42   #11
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snuskigt svår omgång i mina ögon. Blir nog rejäl utdelning... Bearhawaii är den enda jag kan tänka mig att spika i nuläget. Brukar aldrig spika 4-åringar mot äldre på V75, men det här kan bli ett undantag.

Archangel AM kanske är en bra spik ändå...men, jag gillar inte att spika i sista.

Trailing Edge hade varit aktuell som spik om inte Jeepster hade haft spår 4...kanske ska spika den istället? Jag har fan ingen aning...sjukt svår omgång i mina ögon!

Avd 1 innehar en sisådär 6-7 personliga favorithästar, så där går det ju inte spika. Tar nog alla 12. Kommer bli svårt att få ner systemkostnaden under 5K känner jag...
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 22:04   #12
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Snuskigt svår omgång i mina ögon. Blir nog rejäl utdelning... Bearhawaii är den enda jag kan tänka mig att spika i nuläget. Brukar aldrig spika 4-åringar mot äldre på V75, men det här kan bli ett undantag.

Archangel AM kanske är en bra spik ändå...men, jag gillar inte att spika i sista.

Trailing Edge hade varit aktuell som spik om inte Jeepster hade haft spår 4...kanske ska spika den istället? Jag har fan ingen aning...sjukt svår omgång i mina ögon!

Avd 1 innehar en sisådär 6-7 personliga favorithästar, så där går det ju inte spika. Tar nog alla 12. Kommer bli svårt att få ner systemkostnaden under 5K känner jag...



formula one är ju given spik. möter inget speciellt och är väl förberedd. blir omgångens största dock. men vad göra när den bara vinner.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 22:19   #13
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 153
Sharp$: 565
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
formula one är ju given spik. möter inget speciellt och är väl förberedd. blir omgångens största dock. men vad göra när den bara vinner.
Ja det känns spontant som en smålurig omgång. Det är kanske så lätt att Formula One bara vinner och det ska bli kul att se denna fina travare igen. Då får det kanske bli den andra spiken att luta sig emot. Den bästa spiken för mig är WHAT A SUPERGIRL i femte som såg jättefin ut senast och man laddat hit.

Min känsla är att Bearhawaii är en ganska komplicerad häst som det kan strula för i ett lärlingslopp. Minus att inte Erik kör..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
varulv (+10)
jellybelly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 22:23   #14
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
formula one är ju given spik. möter inget speciellt och är väl förberedd. blir omgångens största dock. men vad göra när den bara vinner.

Ja, man får väl ta den i brist på annat kanske. Men jag vill gärna ha med Dileva trots att det kanske är dumt från det läget. Den måste vara så mycket bättre än Formula för att vinna... Kanske ska skippa hjärtat och spika Formula istället.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 22:50   #15
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jellybelly Visa inlägg
Ja det känns spontant som en smålurig omgång. Det är kanske så lätt att Formula One bara vinner och det ska bli kul att se denna fina travare igen. Då får det kanske bli den andra spiken att luta sig emot. Den bästa spiken för mig är WHAT A SUPERGIRL i femte som såg jättefin ut senast och man laddat hit.

Min känsla är att Bearhawaii är en ganska komplicerad häst som det kan strula för i ett lärlingslopp. Minus att inte Erik kör..
Menar du kanske inte näst senast?
Kollade på senaste loppet den va inte direkt fin där, flera hästar sprang förbi WAS bakifrån på upploppet.

Senast redigerad av trance_error den 2014-04-06 klockan 23:04.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td