|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Har du helt rätt i. Men som hästen sett ut på slutet har den visat enorma speedresurser att den bara blåser runt detta gäng med minsta petning av örjan. Visst, det kan gå sakta, men dessa typ av lopp brukar oftast ha en tendens att bli bra fart på, har svårt att utläsa ngt krypscenario faktiskt.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lär bli skrik på detta skoryck, om det blir av, ffg i 50:e starten.
14 Blended Bellouet (V86-4) känns fin och allt verkar bra. Ska eventuellt gå barfota runt om för första gången i karriären. Men det blir nog svårt med 20 meters tillägg på Pigtails. /Goop i sin krönika på Aftonbladet. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
![]() Tycker Pigtails är väl stor och given att gå emot. Finns ett par intressanta motbud. Och känns inte helt givet att ulf spetsar. Hoppas Johan prickar från springspår den här gången och väljer att köra i spets. 14,6,2,8,10,5 är givna på min lapp. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Blended kommer inte med på min lapp, på tok för jämnt lopp & för bra hästar på start för att den ska hinna fram, oavsett skoryck lr ej.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Och för dem som letar efter långskott
- Onirique, - Seven Jersey, Taxfree, Windson Yankee, - Trust Launcher, Indian Shore.
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Inte helt säker på att det blir nån körning. Hans Owe ger sig sällan in inåt, final oak var knepig i debuten och hoppade. Kan bli en lugn spets här för pocchai.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Ser ur att bli bortglömd pga dålig resultat rad. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Streckvärda hästar enligt Unibet:
- Poochai, Charrua Forlan, - Seven Jersey, Kandelaber, Jarl Af Solnäs, Oldwildwest, - Freja Sund, - O'malleys Tös, Best Well, Blazie Silvio, Jolene Af Solnäs, - Rightkindoftrouble, Global Reality, - Mellby Briolett, My Gliding Angel.
|
|
|
#27 |
|
Mycket möjligt. Men 2 raka galopper i kombination med att hästen inte startat sedan 15 Mars. Gör att jag får en känsla av att om Haugstad är bestämd och trycker till så nöjer sig Bot med ryggen.Tycker även Prawns känns lite på gång. Men som sagt bara min känsla. Återstår att se.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Oddsen finns i Aftonbladet, sedan jämför jag med insatsfördelningen.
Visserligen är det bara spelat för 4.1 millar nu, men det är ändå tillräckligt mycket för att kunna leta upp dem. Det kanske kommer skilja på en häst i slutändan, men det troligaste är att samma hästar fortfarande är streckvärda i kväll. Det som kan ändra på det är om någon skriks ut i liven, på TT osv.
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|