|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Snack V86 30 April
Blended Bellouet hade mycket sparat senast kan vara ett spik förslag
Sloppy Joe hoppas på 3 raka spik Draget Blazie Silvio Lycka till
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fina lopp, framförallt på Valla! Valborgsmässoafton så blir inget trav för mig, men några ideer ska jag nog kunna bjuda på, speciellt på himmabanan Jägersro.
Sloppy Joe tror jag också tar 3e raka, mycket fin häst! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ser enkelt ut
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
avd2. Spetsen: 5 Poochai. - och slut!?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Kan ngn ge mej vinnarna från Sveriges tråk/skitbana nr 1 jägers vore jag ytterst tacksam.
Loppen från den mer normala banan löser jag utan problem. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Från det här läget så kör Ludde framåt och får överta ledningen då är det hästen att slå, SoS... Spik för mig iaf..
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Lopp 1 vinner Photo Princess/Truculent. Lopp 2 kan du låsa på 2 Jarl Af Solnäs och 5 Samson Kaski. Lopp 3 är öppet, strecka lite hästar! Glöm inte 6 Dame Ella. Lopp 4 vinner Ludde. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tror på bra chans för prawns att leda runt om, klar A häst ( chansspik) Det ända som kan ställa till det är om boot tänkt svara till varje pris. Får lyssna av intervjuerna.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Onirique spetsar ju och är hästen att slå. Pp är ju som en traktor ut. Antingen vinner Erwin från spets eller så är truculent bara bäst oavsett.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ruhuna Tea har kungapokalen framöver. Frågan är hur offensivt han vill köra här Örjan. Är han beredd o ta dödens om det går sakta? I så fall vinner han!
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
|
||