|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jag är med er helt och hållet. Känns märkligt med sådan sträckfördelning.
Hur går tankarna kring Fawkes? Har så svårt att ta ställning med tank på hur uruselt det gick 2013. Winning Love kanske får ta över(iaf i mitt badkar) och även om man inte ska stirra sig blind på tider så är 13.8 över 3200 sjukt imponerande med endast ett lopp inanför västen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Estrella Dorada bör vara en lämplig spik ikväll.
Gjorde ett bra lopp i dödens senast på samma distans på en bra tid (4a 1.11.8) mot vad jag tycker bättre hästar än i kväll. Rayban ska gå med skor och Rite on Win är jag tveksam till om formen är tillräckligt bra , men den är väl främsta motbudet. Övriga skrämmer inte. Offensiv kusk, bra spår, travsäker häst, relativt snabb ut. SS har den som ensam A häst. Den borde vara långt framme här. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Jag chansspikar (chans och chans?) Rite On Win då Goop låter uppåt och hästen fått ett lopp i kroppen. |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Bygger inte tipset på att E D ska ta ledningen, det är bara en bonus. Rite on Win behöver vara minst 2 sekunder bättre idag för att vinna och den är ju favorit att vinna på spelet, mycket på Goop skulle jag också tro. Men men, det blir ett bra lopp. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Det var ju inte så att Rite On Win var dålig senast, blev ju dragen bakåt av en trött häst och annars hade den nog kunnat vara iallafall på plats.
Såg fin ut när den väl fick spurtutrymme och som sagt, jag spikar även om jag är väl medveten om att det inte är någon säker spik. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
CHERRY MARKE
NAJ
Senast redigerad av Flickepojken den 2014-05-06 klockan 18:22. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kör enbart för sexrättspotten idag med, då det ser ut som tre bra spikar.
1) Spik 9 2) 2,4,5,8,10 3) 2,3,5 4) Spik 6 5) Spik 1 6) 3,4,11,12,13,14,15 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
De två innerspåren 1-2 galopperade ganska tidigt - svårsprunget där??
|
|
|
|
|
#26 |
|
v64:2 isa sånna med björn goop upp för första gången stark häst men lite trög och dum perfekt med han upp spik!
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
avd1. 3-4-9
avd2. 2 Rucculla avd3. 3-9 avd4. 1-3-4-5-6-8-9-11 avd5. 1 Fawkes avd6. 3-14 = 96 kr |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mitt spel idag blir följande:
1 9 Lady Ratzeputz 2 2, 4, 8, 10 3 2, 3, 5, 7 4 6, 11 5 1 Fawkes 6 1, 2, 3, 14, 15
"Jag har spelat på resultat som gett mer än 1.00 i odds, alla matcher jag betat på har jag "vunnit"." - Pilen To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
|