|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Det sista i min lilla spelkassa gick till 4:an. Tur att den vann, puh.
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-05-08 Bana: Gävle, omg. 13 Lopp: 7 Spelform: Vinnare Hästar: 4 Traveling Man Vadet gäller startnummer 1 x 139,00 kr Totalt: 139,00 kr Kvittonummer: Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+5) |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Tråkiga lopp idag! Lika bra att stänga av liven och börja jobba inför kommande omgångar istället
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Renate Bowl nu och 850 in på kontot, hade vart gött
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Lägger liten insats på Renate Bowl till 35 gånger som sista spel. Senast redigerad av NicklasJ den 2014-05-08 klockan 20:53. |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Alvena pele ska köras mot tät å bla bla
Livenissarna är så lätta att genomskåda så det är ridiculus |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
vann tt ikväll? har dem ej åkt i tredje? grattis i så fall
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Såg V86 startlistorna och i V86 2 nästa vecka har melander fem av åtta hästar och ändå vinner han inte för det gör Delicious US
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
På en kanontid och blir inbjuden till Elitloppet, trots att Daniel sagt nej. Hoppas han ändrar sig.Tror Panne sket på sig när dom hörde lilltjejen skulle ut här och ändrade hela tidigare upplägget
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+1) |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Daniel idag i Aftonbladet.
"Stoet Delicious U.S. som gör årsdebut nästa onsdag – men som gått ett dunderjobb inne på Solvalla, med en avslutning i överljudsfart... – Jag har potential för att ha en till här i stallet. Det är många som skickar mail om Delicious... – Det är en väldigt fin häst och hon gick jobb här på rundbanan i dag och kändes riktigt bra. Nu får vi se hur hon tävlar på onsdag, men jag har inga egentliga Elitloppsplaner med henne, hon är ganska grön i gemet. Hon har en lång karriär framför sig, men går hon ut och vinner på..., man vet aldrig. Det är i så fall ett beslut som både ägare och tränare ska ta. Jag vill bara se att hon är fin och är glad över att bara ha såna här hästar i stallet, säger Daniel Redén." |
|
|
|
|
|
|
|