|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V5 Tingsryd 18/5
Ser helt klart intressant ut på förhand, har ni några bra singelstreck till idag?
Search Launcher är jättefavo i sista, är den inte lite överstreckad? 4, 9, 11 är ju alla också mycket bra hästar när de fungerar. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banned
|
Careful victory är intressant men spåret drar ner det.
Håller o malleys tös upp spets o inte galloperar vinner den. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Intervjuer:
Fredrik Persson har fyra hästar inom V5, samtliga med lite chans. Thomas Madsen gav oss intressant info. - 2 Dev's Damerique (V5-1) har gjort två bra lopp för oss efter lång frånvaro. Han känns fortsatt fin i jobben och vi testade ett norskt huvudlag i sista jobbet, det slog väl ut och det blir så även i loppet idag, inte helt borta. - 3 Midnight Coger (V5-3) har varit ifrån lite. Känns bra i jobben och är bra i grunden. Brukar alltid göra bra lopp och jag tror han är med långt framme här. - 9 Cebba T.T. (V5-4) har gjort en start efter operation för lösa benbitar. Var klart bra i den starten och ska gå framåt en del med det loppet i kroppen. Hon har tjänat lite för lite pengar i förhållande till sin kapacitet. Hon bör ha en ganska bra chans. - 12 Angelice Coger (V5-5) var sådär senast. En humörhäst och från det här läget ser det svårt ut. Niklas Robertsson startar stallets två stjärnor. - Både 1 Formation (V5-1) och 9 Donttellmeanymore (V5-5) ska starta nästa söndag på Solvalla och vi kan väl kalla detta för lite preparé. Nu är dom dock så pass bra att bägge kan vinna med klaff. Formation gick ett ruggigt lopp senast, jag vet inte hur fort ahn gick efter galopp, men fort var det i alla fall. Det är en kanonhäst, men han har dåliga ben och blir nog aldrig så bra som det finns förutsättningar för. Idag kommer han att gå med skor, ingen jätteskillnad och jag laddar för ledningen. Om inte den taktiken klaffar är det ingen katastrof, då smyger jag med och kör till slut. Bakom den här hästen tror man alltid på chans. - 9 Donttellmeanymore (V5-5) har haft en paus och varit på vattenträning. Han känns fin, men är inte på topp. Jag är ganska nöjd med läget och kör till slut. Med maxklaff kan det gå ända fram, men jag är nöjd om han gör ett bra lopp och hittar formen till söndag. Han går barfota runt om. Tommy Zackrisson har storfrämmat på gården. Elitloppshästen Uncle Peter är uppstallad hos Kalmartränaren. Någon häst av Uncle Peters kaliber har han inte med sig till Tingsryd... - Jag har väl ingen het segerchans. 9 Dollar Zon (V5-1) fick ett bra lopp senast och hängde med bra utan att ha någon chans att vinna. - Han ska smyga med och läget passar bra. Ett platsbud om det klaffar. Idag provar vi med ett norskt huvudlag. - 9 Nones (V5-3) har gjort två godkända lopp. Jag tycker att han blir bättre och bättre för varje start. Läget passar och han ska gå på rulle så länge som möjligt. Eventuellt provar jag ett norskt huvudlag idag. Ett platsbud i första hand. - 1 Jackie Bowler (V5-5) har varit ute mot bra hästar på sistone. Håller formen, har ett perfekt läge och med rätt resa har hon alltid en polett till slut. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lopp 4 1,3,5,8,10.
Lopp 5 Untersteiner tror monté passar King. Ett bud. Åsa alltid given. Orne var tvåa i monten när den stod på benen. Omalleys spetsar... Lopp 6 5:an brukar ta ledningen. Jag spikar då hästen har bäst tider. Lopp 7 nr 1 Forastero har varit gott gåendes i flera av sina starter, men valt att galoppera... Den ska jag ha med tillsammans med Sorridere, som jag ligger plus på. Eventuellt flera till... Lopp 8 har jag lås på 7 och 11. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banned
|
Missade att det va Monte i andra.
5 är struken i första, Voltstart. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+10) Senast redigerad av trance_error den 2014-05-18 klockan 13:48. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Blev tidig inlämning då jag inte vill ändra mig i slutskedet, chansade lite med spik på O'Malleys som jag hoppas håller ledningen.
Registrerat spel Datum: Söndag 2014-05-18 Bana: Tingsryd, omg. 1 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 4, 10 2 1 O'Malley's Tös 3 1, 3, 5, 9, 12 4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 5 7 Search Launcher Vadet gäller startnummer 300 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 300,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
V64
1) 6 2) 4,5,6,9 3) 2,3,6 4) 7 5) 2,4,7,12,13 6) 3,7,8,10,11 Kostar 300 kronor ![]() Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Verkar regna en hel del på Tingsryd. Och vad var det som hände med bilen precis, vinglade ju till
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
2 intressanta:
bwt fire wings har gått tunga lopp i dödens o gjort det bra. SKulle den få ett lite bättre lopp här blir den nog farlig i ett inte alltför tufft lopp. Jackie bowler ser pigg ut i värmningen o skulle den få smyga med på innerspår och få lucka på upploppet så har den en fin avslutning att tillgå. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kom igen nu Sjunnesson! Annars 1,3,10, tvåan är läskigt mycket betrodd den skulle man kanske haft med?
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Nåja, å andra sidan fick jag med Devs när 5:an var struken! Alltid nya möjligheter i det här gamet!
|
||
|
|
|
|
|
|