|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | |
|
Citat:
Digital Ink är definitivt inte slut. Vinner troligen inte elitloppet men den kommer dra in många miljoner till. Jag har min åsikt du har din jag lämnar det så. |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Vare sig CC är slut eller inte så tycker i alla fall jag det är tråkigt att man inte fick se honom en sista!? gång live imorgon på Valla. Det är en ruskigt fin och pampig häst ändå.......
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
Fantastisk häst!
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
Han vann pisslätt i årsdebuten, plockade därefter ned Mosaique Face från dödens på Mantorp, knappt slagen tvåa via 10 sista 1000... Sedan målfotoslagen av Ed You efter en ny tung resa för att sedan preparéköras senast med Elitloppet i sikte... Vad använder du dig av när du analyserar? Lopparkiv m.m kan du ju knappast ha hört talas om.... Tärningar, spåkula etc!?... Jisses....
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Jag raljerade över Tobys påstående med ett liknande "fånigt" påstående... Jag tror inte på något sätt att inken är slut, jag tycker mycket om hästen och dess stil. Stora framgångar på g... *edit, du läste aldrig hela vår "konversation" utan bara just det inlägget av mig va?
Chips To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Rickart den 2014-05-23 klockan 16:32. |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
Digital ink är slut, har den gått så bra tider eller segrat något fräckt i år? Nej, slut... så är det
------------------------------------ Okej, texten ovan kan ju misstolkas....
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
TROR DU HAR FEL! Inken kommer tjäna massor av pengar och fira många framgångar. SÅDESÅ!
|
|
|
|
#83 |
|
Helt korrekt, my mistake om det missuppfattades... Såg bara hur du formulerat dig ang Digital Ink
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#85 |
|
Jag sade det jag menade i mitt första inlägg... Sorry skulle citera ditt citat, om du läser nedan så står det att jag misstolkade dessa orden som ju är DINA!
|
|
|
|
#86 |
|
Jag vet, ville peka på att meningar rykta ur sitt samanhang kan tolkas eller uppfattas lite hur som helst...
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
Trevlig helg o skål på dig!
|
|
|
|
#88 |
|
Banned
|
Maverick ska köras passivt, den tar jag bort
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Banned
|
Lät ju på Robert Bergh att han ska köra för spets?
Stormysky lär ju ta spets initialt men frågan är om han vill släppa till Tresor? |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Hej alla travvänner
![]() Redan i Stockholm och njuter av travet, spännande imorgon med jackpot och fina lopp! Här kommer lite roliga ideer som kanske kan hjälpa någon att tjäna lite casch ![]() 1) Spik 3 eller5,6,8,12 2) chans spik 5 3) 2,3,4,6,7,8,9,10 4) 1,2,3,6,8,9,10,12 5) Chans spik 2 fantastisk lopp senast! vågar man inte spika då följer 13,15 6) Spik7 7) 1,2,4,7,8,14 Lycka till alla och ha en trevlig helg!! MVH Chompipe |
|
|
|
|
|
|
|