Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-23, 16:03   #76

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9493
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Jag har inte sagt att den inte är slut, jag säger bara att du inte alls kan veta det, du kan inte säga "hästen är slut" eftersom du inte sett att den just är slut i något lopp, hur många av elitloppshästarna drog in 3 miljoner förra säsongen?

Digital ink är slut, har den gått så bra tider eller segrat något fräckt i år? Nej, slut... så är det
Commander var trött redan förra året. 11 år iår och då vinner man inga lopp på den här nivån, aldrig. Behöver inte se för att veta.

Digital Ink är definitivt inte slut. Vinner troligen inte elitloppet men den kommer dra in många miljoner till.
Jag har min åsikt du har din jag lämnar det så.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-23, 16:23   #77

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 3211
Standard

Vare sig CC är slut eller inte så tycker i alla fall jag det är tråkigt att man inte fick se honom en sista!? gång live imorgon på Valla. Det är en ruskigt fin och pampig häst ändå.......
Stekis0757 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-23, 16:25   #78

Rickarts avatar

Sharp$: 2726
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekis0757 Visa inlägg
Vare sig CC är slut eller inte så tycker i alla fall jag det är tråkigt att man inte fick se honom en sista!? gång live imorgon på Valla. Det är en ruskigt fin och pampig häst ändå.......
Absolut, såg fram emot att se honom nästan lika mycket som själva elitloppet...
Fantastisk häst!
Gammal 2014-05-23, 16:28   #79

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12227
Standard

Citat:
Jag har inte sagt att den inte är slut, jag säger bara att du inte alls kan veta det, du kan inte säga "hästen är slut" eftersom du inte sett att den just är slut i något lopp, hur många av elitloppshästarna drog in 3 miljoner förra säsongen?

Digital ink är slut, har den gått så bra tider eller segrat något fräckt i år? Nej, slut... så är det
Av många dumma påståenden jag läst här bland forumen så säger jag bara GRATTIS!! DU TAR PRISET! "Digital Ink är slut" !? Seriöst!? Spelar du dum, eller är du riktigt korkad på riktigt!?

Han vann pisslätt i årsdebuten, plockade därefter ned Mosaique Face från dödens på Mantorp, knappt slagen tvåa via 10 sista 1000... Sedan målfotoslagen av Ed You efter en ny tung resa för att sedan preparéköras senast med Elitloppet i sikte...

Vad använder du dig av när du analyserar? Lopparkiv m.m kan du ju knappast ha hört talas om.... Tärningar, spåkula etc!?... Jisses....
Gammal 2014-05-23, 16:31   #80

Rickarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
Av många dumma påståenden jag läst här bland forumen så säger jag bara GRATTIS!! DU TAR PRISET! "Digital Ink är slut" !? Seriöst!? Spelar du dum, eller är du riktigt korkad på riktigt!?

Han vann pisslätt i årsdebuten, plockade därefter ned Mosaique Face från dödens på Mantorp, knappt slagen tvåa via 10 sista 1000... Sedan målfotoslagen av Ed You efter en ny tung resa för att sedan preparéköras senast med Elitloppet i sikte...

Vad använder du dig av när du analyserar? Lopparkiv m.m kan du ju knappast ha hört talas om.... Tärningar, spåkula etc!?... Jisses....
Eller så har du svårt att förstå...

Jag raljerade över Tobys påstående med ett liknande "fånigt" påstående...

Jag tror inte på något sätt att inken är slut, jag tycker mycket om hästen och dess stil. Stora framgångar på g...

*edit, du läste aldrig hela vår "konversation" utan bara just det inlägget av mig va?

Senast redigerad av Rickart den 2014-05-23 klockan 16:32.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-23, 16:34   #81

Standard

------------------------------------

Okej, texten ovan kan ju misstolkas....
Gammal 2014-05-23, 16:35   #82

Rickarts avatar

Standard

Citat:
VAFAN SÄGER DU!? Tyckte nyss du sa tvärtom! Eh, jaja, ändrar åsikter lite häpp som häpp...
TROR DU HAR FEL! Inken kommer tjäna massor av pengar och fira många framgångar. SÅDESÅ!
Gammal 2014-05-23, 16:36   #83

Standard

Citat:
...

*edit, du läste aldrig hela vår "konversation" utan bara just det inlägget av mig va?
Helt korrekt, my mistake om det missuppfattades... Såg bara hur du formulerat dig ang Digital Ink
Gammal 2014-05-23, 16:37   #84

Rickarts avatar

Standard

Citat:
Helt korrekt, my mistake om det missuppfattades... Såg bara hur du formulerat dig ang Digital Ink
Dåså!
Alanya (+1)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-23, 16:38   #85

Standard

Jag sade det jag menade i mitt första inlägg... Sorry skulle citera ditt citat, om du läser nedan så står det att jag misstolkade dessa orden som ju är DINA!
Gammal 2014-05-23, 16:39   #86

Rickarts avatar

Standard

Citat:
Jag sade det jag menade i mitt första inlägg... Sorry skulle citera ditt citat, om du läser nedan så står det att jag misstolkade dessa orden som ju är DINA!
Jag vet, ville peka på att meningar rykta ur sitt samanhang kan tolkas eller uppfattas lite hur som helst...
Gammal 2014-05-23, 16:42   #87

Standard

Citat:
Jag vet, ville peka på att meningar rykta ur sitt samanhang kan tolkas eller uppfattas lite hur som helst...
Normalt sett håller jag med dig till 100% men meningen ifråga är normalt sett svår att feltolka.... Skitsamma Trevlig helg o skål på dig!
Gammal 2014-05-23, 17:10   #88
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

Maverick ska köras passivt, den tar jag bort
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-23, 17:14   #89
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

Lät ju på Robert Bergh att han ska köra för spets?
Stormysky lär ju ta spets initialt men frågan är om han vill släppa till Tresor?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-23, 17:24   #90

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Hej alla travvänner
Redan i Stockholm och njuter av travet, spännande imorgon med jackpot och fina lopp!
Här kommer lite roliga ideer som kanske kan hjälpa någon att tjäna lite casch
1) Spik 3 eller5,6,8,12
2) chans spik 5
3) 2,3,4,6,7,8,9,10
4) 1,2,3,6,8,9,10,12
5) Chans spik 2 fantastisk lopp senast! vågar man inte spika då följer 13,15
6) Spik7
7) 1,2,4,7,8,14
Lycka till alla och ha en trevlig helg!!
MVH Chompipe
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td