|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Kanske 11 Mr Chicago spurtar ner dem i V75 6?! Lycka till! :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+5) |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Eftersom jag ska jobba dygnet runt osv fick det bli ett tidigt system.
BBS 7,10,12 2,3,4,6,7,8,9,10 Salina D.K. ALLA 1,2,5,7,12 2,8,13,14,15 2 av Venkatesh She Loves You Dileva Käll Pigtails Olympic kronos Måste vinna... Lycka till alla!
|
|
|
|
#93 |
|
Och DD
12-13 x111kr
|
|
|
|
#94 |
|
För er som diggar Johan Sjöstrand, här är hans tankar:
http://www.bjertorptrav.se/sida.asp?...6&did=6&spid=1 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+5) |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Även om jag inte tror Up To Belle i V75-2 vinner loppet så måste jag framföra att den är helt sjukt spelvärd. Just nu minst spelad i loppet på 0,48 % (!!). Sist var den ungefär lika mycket betrodd som Venkatesh men då Venkatesh slog den med en längd senast har den blivit 40 ggr mer betrodd till denna start. Helt fel.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Om man ska vara lite smådryg så vet man inte ett skit om spelvärdet förrns loppet är kört. Vinner den inte är den värd mycket mindre än 0,48% som vinnare.
Kan vara ett giftigt platsspel däremot Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+1) Senast redigerad av draken den 2014-05-23 klockan 21:37. |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Tvilling Bbs mot nr 1 Bits hot shots.
15 ggr? Vad tror experterna |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Det här stämmer såklart inte. Eftersom ingen äger en fungerande spåkula så gör spelare bedömningar utifrån sannolikheter. Utfallet har ingenting med ifall en häst är spelvärd eller inte.
LeBanner (+2), the_mirage (+5), sirlarsson (+5), Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
UTB hade framspår och Venkatesh hade bakspår den gången och Venka avgjorde ändå ganska enkelt. Ombytta roller nu... Men visst, jag håller med om att den är klart understreckad nu. Jag gillar också bortglömda, felstreckade hästar så den kanske slinker med på min lapp också. |
||
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#102 |
|
Tror Beau Mec bara vinner Harper Hanovers. 09.5/ 1400m sist. Finns inte en snabbare häst i fältet att han dessutom är stark försämrar inte chanserna. Bergh som låter grymt nöjd hittar säkert en bra rygg och ingen kan stå emot över upploppet.
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Vad betyder det att Bergh står och pratar sig så extremt varm om Tresor både i TV och intervjuer? Är Udos Oiler klar??????
TOBYTYKE (+1) |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
|