Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-19, 08:53   #16

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9493
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Första tankarna är att lördagen blev en V5:a.

Har svårt att se bbs och nitalarbralatin ska torska. Sen kommer procentfördelningen och så sitter man med 2 helt olika spikar på lördag, bara för att man har en dröm om att bli själv
Lägg till She Loves you som spik och sen är det bara att måla så mkt som plånboken tillåter.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-19, 10:38   #17

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Givna spikar, men rika blir vi inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Första tankarna är att lördagen blev en V5:a.

Har svårt att se bbs och nitalarbralatin ska torska. Sen kommer procentfördelningen och så sitter man med 2 helt olika spikar på lördag, bara för att man har en dröm om att bli själv
Gammal 2014-05-19, 14:20   #18

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Lägg till She Loves you som spik och sen är det bara att måla så mkt som plånboken tillåter.
Nja, den känns det som att jag vill ha syn på. Ett lopp i draget på Delicious US gör inte den till spik för mig..
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-19, 14:21   #19

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Givna spikar, men rika blir vi inte.
Nä, V4:an kommer ge mer!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-19, 15:06   #20

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Min absoluta favorit genom, Commander sa ut i sweden cup! (Egen tråd om sweden cup?)
Hugo åbergs 2012, första kurvan i fjärdespår, nästan resten av varvet i 3e spår, kämpa ner spetshästen, sen bara rycka ifrån till seger är det jävligaste jag sett. Den 8-tiden på sveriges rundbanor i dom spåren motsvarar väl en 6-tid i USA... Synd att han är valack, annars hade han vunnit pda...

https://www.youtube.com/watch?v=2JhQ1JsGlnw

Rys!

Äsch, han fick ju draghjälp i tredjespår första fem hundra, hehe! Skämt, åsido en otrolig prestation av en enorm kuse...

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-20, 15:53   #21

Standard

Kan rekommendera de med Visakort att spela via Rikstoto.no - de har en Jackpott2 som de kallar den och detta innebär att en ensam vinnare kommer kamma hem runt 70 miljoner norska kronor - vilket är i runda slängar 78 miljoner svenska...

Varför låta sådana extrapengar gå till spillo? Igår vann ett litet spelbolag 41 norsk millar på V75...

https://www.rikstoto.no/Nyheter-og-t...ll-pott-i-V75/

Gammal 2014-05-20, 15:58   #22

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Hur fungerar det ?
Bara att regga sig, eller ?
Vad händer om det inte blir jacken, samma utdelning som här, eller ?

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Kan rekommendera de med Visakort att spela via Rikstoto.no - de har en Jackpott2 som de kallar den och detta innebär att en ensam vinnare kommer kamma hem runt 70 miljoner norska kronor - vilket är i runda slängar 78 miljoner svenska...

Varför låta sådana extrapengar gå till spillo? Igår vann ett litet spelbolag 41 norsk millar på V75...

https://www.rikstoto.no/Nyheter-og-t...ll-pott-i-V75/

Gammal 2014-05-20, 16:02   #23

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

solklar spik i B.B.S i första.

kommer nog även bli spik på min favorit Canaka B.F, visst spår 8 nu, förra loppet var ju inget vidare men nu är det bättre distans så tror helt enkelt att Canaka och Uffe gör som de två senaste gångerna på Solvalla och plockar ner alla över upploppet.
Gammal 2014-05-20, 16:16   #24

Standard

Citat:
Hur fungerar det ?
Bara att regga sig, eller ?
Vad händer om det inte blir jacken, samma utdelning som här, eller ?

Du behöver INTE regga dig - du spelar med ditt vanliga Visakort (jag har visserligen ett norskt, men borde väl inte utgöra något hinder med ett svenskt ett...?)

Du behöver kortnumret och den tresiffriga säkerhetskoden på baksidan, utgångsdatum och ditt bankkontonummer, till vilket ditt kort är ansluten till... Det tillkommer den gamla hederliga bongavgiften på vissa spel...

Samma utdelning, här som där - detta då du betalar "mer" i Norge på grund av valutakurserna och då mindre i Sverige... Då får du ju lite mer utbetalt när du växlat de norska till svenska - men du har, som sagt, i gengäld redan betalat lite mer för exakt samma antal rader...
Gammal 2014-05-20, 16:45   #25

AndyMarts avatar

Sharp$: 7099

Standard

Är faktiskt lite inne på att spika antingen Claes Boko i sjätte eller Mellby Viking i sista. Dock så rädd för Alfas att jag nog inte vågar spika Jorma i sista till slut, men Claes däremot är jag intresserad av att singla. Får Ludde bestämma i ledningen kan det dock bli jobbigt, får se hur jag gör. Antingen spik eller lås i V75-6.

Bästa spiken måste ju vara B.B.S. Sugarlight, synd den fick så bra spår bara annars hade det kanske funnit mer värde i den.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-20, 17:25   #26

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Claes Boko blir hängande därifrån, överstreckad tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Är faktiskt lite inne på att spika antingen Claes Boko i sjätte eller Mellby Viking i sista. Dock så rädd för Alfas att jag nog inte vågar spika Jorma i sista till slut, men Claes däremot är jag intresserad av att singla. Får Ludde bestämma i ledningen kan det dock bli jobbigt, får se hur jag gör. Antingen spik eller lås i V75-6.

Bästa spiken måste ju vara B.B.S. Sugarlight, synd den fick så bra spår bara annars hade det kanske funnit mer värde i den.
Gammal 2014-05-20, 17:28   #27

AndyMarts avatar

Sharp$: 7099

Standard

Citat:
Claes Boko blir hängande därifrån, överstreckad tycker jag.
Mm, är också lite rädd för det. Men samtidigt har den öppnat bättre senaste två gånger vilket lett till bättre positioner. Svårt att bedöma.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-20, 17:53   #28

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2726
Standard

BBS och Solo Nolo är mina tidiga spikar...
Gammal 2014-05-20, 19:52   #29

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Standard

Ser att hela Sverige och även hela Sharps har missat MT Harmony... 2% i nuläget. Spikbar upp till 12-13% enligt mig.

Toppformen på både hästen och stallet är ju inte att leka med. God spetschans, tror inte det behövs dock.

Senast redigerad av LeBanner den 2014-05-20 klockan 19:56.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-20, 20:59   #30

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Standard

BBS är ju den givna spiken, men jag är lite rädd för att Jennifer Tillman kan förstöra festen med en patenterad psykbryts-öppning. Nu har ju BBS visserligen bevisat att den kan öppna ursinnigt och sedan sprinta undan enkelt ändå. Men jag har som sagt en otäck känsla av att något kan gå snett den här gången.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td