|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Lägg till She Loves you som spik och sen är det bara att måla så mkt som plånboken tillåter.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Givna spikar, men rika blir vi inte.
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Äsch, han fick ju draghjälp i tredjespår första fem hundra, hehe! Skämt, åsido en otrolig prestation av en enorm kuse...
|
|
|
|
#21 |
|
Kan rekommendera de med Visakort att spela via Rikstoto.no - de har en Jackpott2 som de kallar den och detta innebär att en ensam vinnare kommer kamma hem runt 70 miljoner norska kronor - vilket är i runda slängar 78 miljoner svenska...
Varför låta sådana extrapengar gå till spillo? Igår vann ett litet spelbolag 41 norsk millar på V75... https://www.rikstoto.no/Nyheter-og-t...ll-pott-i-V75/
|
|
|
|
#22 | |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Hur fungerar det ?
Bara att regga sig, eller ? Vad händer om det inte blir jacken, samma utdelning som här, eller ? Citat:
|
|
|
|
#23 |
|
solklar spik i B.B.S i första.
kommer nog även bli spik på min favorit Canaka B.F, visst spår 8 nu, förra loppet var ju inget vidare men nu är det bättre distans så tror helt enkelt att Canaka och Uffe gör som de två senaste gångerna på Solvalla och plockar ner alla över upploppet.
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Du behöver INTE regga dig - du spelar med ditt vanliga Visakort (jag har visserligen ett norskt, men borde väl inte utgöra något hinder med ett svenskt ett...?) Du behöver kortnumret och den tresiffriga säkerhetskoden på baksidan, utgångsdatum och ditt bankkontonummer, till vilket ditt kort är ansluten till... Det tillkommer den gamla hederliga bongavgiften på vissa spel... Samma utdelning, här som där - detta då du betalar "mer" i Norge på grund av valutakurserna och då mindre i Sverige... Då får du ju lite mer utbetalt när du växlat de norska till svenska - men du har, som sagt, i gengäld redan betalat lite mer för exakt samma antal rader...
|
|
|
|
#25 |
|
Är faktiskt lite inne på att spika antingen Claes Boko i sjätte eller Mellby Viking i sista. Dock så rädd för Alfas att jag nog inte vågar spika Jorma i sista till slut, men Claes däremot är jag intresserad av att singla. Får Ludde bestämma i ledningen kan det dock bli jobbigt, får se hur jag gör. Antingen spik eller lås i V75-6.
Bästa spiken måste ju vara B.B.S. Sugarlight, synd den fick så bra spår bara annars hade det kanske funnit mer värde i den. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Claes Boko blir hängande därifrån, överstreckad tycker jag.
Citat:
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
BBS och Solo Nolo är mina tidiga spikar...
|
|
|
|
#29 |
|
Ser att hela Sverige och även hela Sharps har missat MT Harmony... 2% i nuläget. Spikbar upp till 12-13% enligt mig.
Toppformen på både hästen och stallet är ju inte att leka med. God spetschans, tror inte det behövs dock. Senast redigerad av LeBanner den 2014-05-20 klockan 19:56. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
BBS är ju den givna spiken, men jag är lite rädd för att Jennifer Tillman kan förstöra festen med en patenterad psykbryts-öppning. Nu har ju BBS visserligen bevisat att den kan öppna ursinnigt och sedan sprinta undan enkelt ändå. Men jag har som sagt en otäck känsla av att något kan gå snett den här gången.
|
|
|
|
|
|
|
|