|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Gött med galopp Vici Lane
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
oj oj det var tajt, vem vann där egentligen?
en stor rensare direkt alltså =/
|
|
|
|
#18 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Såg att fyran vann. Nesmil borde ha tagit det.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bara DD
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-05-20 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 279 Avd Ordinarie hästar 1 11, 12 2 5 Runaway* Vadet gäller startnummer 2 x 50,00 kr Totalt: 100,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Är Perra frisk?
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Får hoppas man inte torskar för att Juul är för dålig kusk, omvända kuskar så vinner Takter med andra hästen. Får väl försöka V4 också, ser ju ganska intressant ut spelmässigt tycker jag.
1,2,4,5,6,8,9,10,11,12,13 1,2,3,4,6,7,9,10,12,13 2,6,11,12 1,3,5,7,10,11,13,14 Krav: Blazy S/Korpral K/Prince F/Viking A 2-3 1-2 streckad under 10% 283 rader
|
|
|
|
#24 |
|
Banned
|
Går bra nu Perra
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
dags för stefan persson på axevalla. testar en vinnarpeng
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jag bl.a.
|
|
|
|
#28 |
|
Tror jag det att man blir garvad om man kör 50kr-system och plockar bort de flesta favoriter. Men bra tänkt, mycket bättre än att lägga de få strecken på de som är betrodda. Fortsätt så!
|
|
|
|
#29 |
|
fortsätt så perra, mycket bra spelat idag.. hoppas att du har några till v86.. lycka till och du är stor tillgång här..mvh
|
|
|
|
|
|
|
|